وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه‌ای خبر داد؛
یکی از بزرگترین توطئه های تروریستی گروه های تکفیری وهابی، در روزهای منتسب به حضرت خدیجه کبری (س) کشف و خنثی شد... در تهران و چند استان دیگر، اقدامات شیطانی تروریست های تکفیری خنثی سازی شد... تعداد بمب های آماده ی انفجار و مقادیر انبوهی مواد اولیه ی انفجاری کشف و ضبط گردید.
کد خبر: ۲۴۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 20 June 2016
پس از آنکه علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی از خنثی‌سازی عملیات گروه‌های تروریستی در پایتخت خبر داد، وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه از برنامه‌ریزی از انجام این عملیات‌ انتحاری در ایام منتسب به حضرت خدیجه (س) خبر داد.
 
به گزارش تابناک هرمزگان، علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی شب گذشته -یکشنبه 30 خرداد- در سخنرانی که در سالگرد شهید مصطفی چمران داشت، از دستگیری یک گروه تکفیری در پایتخت خبر داد که قصد اقدامات انتحاری داشتند. شمخانی در این ارتباط گفت: در همین ایام رمضان نفرین شدگان زمین تصمیم داشتند در تهران اقداماتی انجام دهند و گزارشی مختصر منجر به کشف و دستگیری عوامل عملیات انتحاری در تهران شد.
 
اکنون وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه‌ای، جزئیات بیشتری از این تحرکات تروریستی از جمله ساعت صفر انجام این حملات خبر داد که به همت سربازان گمنام امام زمان در دم خنثی شد.
 
در متن اطلاعیه وزارت اطلاعات چنین آمده است: «با ادعیه ی مردم روزه دار و با عنایات خداوندی، یکی از بزرگترین توطئه های تروریستی گروه های تکفیری وهابی، در روزهای منتسب به حضرت خدیجه کبری (س) کشف و خنثی شد.
 
در طرح جنایتکارانه ی گروهک ضد اسلامی تروریستی تکفیری، سلسله بمب گذاری هایی در نقاط متعددی در عمق کشور و مشخصاً برای مناسبت های پیش رو تدارک دیده شده بود که با توکل و توسل و فداکاری های سربازان گمنام امام زمان (عج) در تهران و چند استان دیگر، اقدامات شیطانی تروریست های تکفیری خنثی سازی شد، تروریست ها بازداشت شدند و تعداد بمب های آماده ی انفجار و مقادیر انبوهی مواد اولیه ی انفجاری کشف و ضبط گردید.
 
با توجه به ادامه داشتن تحقیقات میدانی در داخل و خارج از کشور و استمرار بازجویی از تروریست ها، اطلاعات تکمیلی به محض فراهم شدن شرایط حفاظتی، به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.
 
سربازان گمنام امام زمان (عج) برای ادامه مسیر، شدیداً نیازمند ادعیه ی مردم روزه دار، بویژه در لیالی قدر هستند.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار