مراسم تشییع پیکر زنده یاد "برکت صادقی" کوهنورد هرمزگانی دقایقی پیش در قطعه مفاخر شهرستان بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱ 20 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، دقایقی پیش مراسم تشییع پیکر زنده یاد "برکت صادقی" کوهنورد هرمزگانی پس از انتقال به بندرعباس با حضور بیش از یک هزار نفر در قطعه مفاخر بهشت زهرا(س) برگزار شد.
 
در این مراسم صالح دریانورد(رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان)، فریدون الهامی(مشاورز ورزشی استاندار هرمزگان) و مدیران ورزش و جوانان هرمزگان و روسای هیئت های ورزشی حضور داشتند.
 
پیکر سد مرحوم برکت صادقی 55 ساله هرمزگانی از سوی کوهنوردان همدانی در حال صعود به قله دماوند پیدا شد. پیکر این کوهنورد پس از 28 روز مفقود بودن، توسط کوهنوردان همدانی یافت شد و با اطلاع فدراسیون کوهنوردی و عوامل امداد و نجات هلال احمر آمل این موضوع در دستورکار قرار گرفت.
 
پس از اطلاع از یافته شدن پیکر این کوهنورد، تیم عملیاتی شش نفره یخ‌نوردی و کوهستان با تجهیزات فنی صخره‌نوردی و یخ‌نوردی وارد میدان شدند و از ساعت 3 بامداد جمعه(28 خرداد) با حضور در قله دماوند، راهی دره یخی و یخچال شدند.
 
طبق گفته مسئولان جمعیت هلال احمر شهرستان آمل جسد یافته‌شده در ارتفاع 4 هزار و 900 متری قله دماوند مشاهده شد و در بررسی اولیه جنازه به صورت کامل بوده ولی دچار یخ‌زدگی و شکستگی بوده است.
 
حدود ساعت 21 جمعه(28 خرداد) پس از هشت ساعت تلاش، جسد یافته‌شده به نیروی انتظامی و سازمان آرامستان شهرداری آمل تحویل داده شد تا پس از جابه‌جایی به سردخانه، برای انتقال به پزشکی قانونی جهت مشخص شدن علت اصلی مرگ، مهیا شود و ظهر امروز پیکر زنده یاد در بندرعباس جهت تشییع تحویل خانواده اش شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار