مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری قشم، از راه‌اندازی ایرلاین اختصاصی قشم خبر داد و گفت: طی دو هفته آینده طرح نهایی ایده راه‌اندازی ایرلاین اختصاصی قشم رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 18 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، رضا باقری نژاد مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم در نشست خبری این سازمان گفت: در نظر داریم تا با جلب سرمایه گذار خارجی از طرف شرکت های متخصص در ارائه خدمات حمل و نقل ارزان بتوانیم هزینه رفت و آمد هوایی به این منطقه را به حداقل ممکن برسانیم.
 
وی در ادامه افزود: با استفاده از نیروهای بومی قشم و به کارگیری نیروی متخصص داخلی در جهت دست یابی به اقتصاد مقاومتی در نظر داریم تا پیش از پایان امسال شاهد راه اندازی حداقل یک lcc در این منطقه باشیم.
 
باقری نژاد با اشاره به ناامن بودن ترکیه اظهار داشت: شرکت های هواپیمایی بین المللی به دلیل همین موضوع علاقه مندی خود را برای سرمایه گذاری و استقرار دفتر منطقه ای خود در منطقه آزاد قشم اعلام کردند.
 
وی ضمن اشاره به این موضوع که در پی راه اندازی حمل و نقل ارزان نیازمند فراهم کردن بستر برای پذیرش مسافران هستیم گفت: طرح مجموعه 47 هکتاری در قشم به منظور تامین مرکز تفریحی رفاهی پنجشنبه این هفته رونمایی خواهد شد.
 
باقری نژاد تاکید کرد: این طرح به ارزش دو هزار میلیارد تومان در دست احداث است در صورت موافقت روسای سازمان میزان اعتبار تخصیص تا سقف 3 هزار میلیارد افزایش می‌یابد.
 
وی از راه اندازی ایرلاین اختصاصی قشم خبر داد و اذعان داشت: طی دو هفته آینده طرح نهایی ایده راه‌اندازی ایرلاین اختصاصی قشم رونمایی خواهد شد و همچنین قرارداد برای انجام مطالعات امکان سنجی داخلی آمده است.
 
فرزین حقدل معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم از قرار گرفتن ژئوپارک قشم در شبکه جهانی یونسکو خبر داد و گفت: طی چند سال گذشته ژئوپارک منطقه آزاد قشم اجازه حضور در شبکه جهانی را نداشته اما در حال حاضر با تغییر شرایط و مذاکرات قرار شد که مرکز ژئوپارک های خاورمیانه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار