امام جمعه بندرعباس گفت: گاهی افطاری‌های پر خرجی برگزار می‌‌شود که شایسته نیست و باید در این ماه از ریخت و پاش پرهیز و به فکر محرومین و نیازمندان جامعه باشیم.
کد خبر: ۲۴۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 17 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس در ادامه سلسله مباحث فرعون‌شناسی خود اظهار داشت: فرعون‌شناسی راهی برای استکبارشناسی در دوران ما است و وجه مشترک فرعونیان و مستکبران امروز طغیانگری آنان است.
 
امام جمعه بندرعباس در تبیین اصطلاح طغیان‌گری گفت: طغیان‌گری با معصیت متفاوت است و طغیان حد بالایی از معصیت است که از همه خطوط قرمز اخلاقی و انسانی عبور می‌کند و نگاهی به مستکبران امروز عالم نشان می‌دهد که آنان از همه خطوط و ارزش‌های انسانی عبور کرده‌اند.
 
آیت‌الله نعیم‌آبادی تصریح کرد: آمریکا طغیان‌گر است همان‌طور که فرعون طغیان‌گر بود.
 
وی در بخش دیگری از اظهارات خود به فرازهایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسؤولان و کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: مسؤولان از استاندار و فرماندار تا همه مسؤولان اجرایی به کلام رهبری در این سخنرانی توجه و آن را سرلوحه عمل قرار دهند.
 
آیت‌الله نعیم‌آبادی ادامه داد: همه ما بواسطه مسؤولیت‌مان در پیشگاه مردم و خدا مسؤولیم و نباید کاری کنیم که شرمنده مردم و شرمنده درگاه الهی باشیم.
 
امام جمعه بندرعباس به هفته اطعام ایتام اشاره و از همه نمازگزاران و روزه‌داران خواست تا در این هفته در تبعیت از زندگانی حضرت امام حسن مجتبی(ع) که بارها زندگی خود را بخشش کرد، نسبت به اکرام و اطعام نیازمندان جامعه همت کنند.
 
وی گفت: گاهی افطاری‌های پر خرجی برگزار می‌‌شود که شایسته نیست و باید در این ماه از ریخت و پاش پرهیز و به فکر محرومین و نیازمندان جامعه باشیم.
 
آیت‌الله نعیم‌آبادی همچنین با اشاره به روز بسیج اساتید از بسیجیان جامعه خواست تا در گسترش و اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی مجدانه‌تر عمل کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار