نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: آنچه که در میان مردم هرمزگان در موضوع گاوبندی شگل گرفته مطالبه‌گری ویژه‌ای است که بخشی از روند توسعه استان است.
کد خبر: ۲۴۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 17 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، هومن رفیعی بندری اظهار داشت: ایجاد مطالبه عمومی در خصوص مسائل مختلف منطقه‌ای و ملی باعث ایفای نقش مطلوب‌تر نخبگان استان شده و روند توسعه هرمزگان را شتاب بیشتری می‌بخشد.
 
وی با بیان این که همه مردم هرمزگان در موضوع گاوبندی با هم یکدل و یکصدا هستند، افزود: تقویت روحیه مطالبه‌گری در میان مردم برای رسیدن به توسعه و پیشرفت و اصلاح امور جامعه یک ضرورت است.
 
نائب رئیس شورای شهر بندرعباس تاکید کرد: روحیه همدلی و خونگرمی مردم هرمزگان همواره زبانزد همه مردم ایران بوده و این مسئله نقطه قوت مردم این استان بشمار می‌رود اما در عین حال باید حس مطالبه‌گری نسبت به حقوق عمومی مردم نیز تقویت شود که در روزهای اخیر در موضوع گاوبندی شاهد واکنش خوب مردم بوده‌ایم که توام با تعقل، اندیشه و آرامش است.
 
رفیعی خاطرنشان کرد: بهره‌مندی مردم استان از مواهب خدادادی و همچنین داشتن سهمی از درآمد صنایع و گمرکات و بنادر آن برای پیشرفت و توسعه هرمزگان یک مطالبه حقیقی و به حق است که باید همپای با دیگر حقوق مردم هرمزگان پیگیری شود تا همه شهرهای استان از نعمت‌های مختلف بهره‌مند شوند.
 
وی ادامه داد: مردم هرمزگان مدافعانی غیور از مرزهای دریایی کشور و میزبانانی مهربان برای سرمایه‌گذاران هستند و این فرصت دوستی و مودت برای این استان است که بتوانیم با همدلی و همراهی هم به سمت رفع محرومیت‌ها قدم برداریم.
 
عضو شورای شهر بندرعباس گفت: این مطالبه‌گری عمومی در هرمزگان را باید به فال نیک گرفت و از نخبگان و نیروهای فعال اجتماعی خواست تا با منطق، استدلال و هوشمندی نسبت به پیگیری خواسته‌های خویش اقدام کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار