رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آمل گفت: جسد کوهنورد ۵۵ ساله بندرعباسی با تلاش و اجرای چند عملیات نیروهای امدادی کوهستانی هلال‌احمر آمل در یال شمال‌شرقی قله دماوند پیدا شد.
کد خبر: ۲۴۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۲ 17 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جمشید نیکزاد غروب امروز 5 شنبه در گفت‌وگو با  تسنیم در آمل با بیان اینکه جسد کرامت صادقی کوهنورد ۵۵ ساله بندرعباسی عصر امروز در یال شمال‌شرقی ارتفاعات البرز واقع در منطقه یخ‌آرا پیدا شد، بیان کرد: این کوهنورد که حدود ۲۸ روز پیش به منظور صعود به قله دماوند سفر خود را آغاز کرده بود با تماس همراهان وی با سامانه ۱۱۲ هلال‌احمر مفقودی این کوهنورد اعلام شد.
 
وی ادامه داد: نیروهای امدادی کوهستانی هلال‌احمر این شهرستان با تشکیل چندین گروه و تیم امدادی در نخستین روزهای مفقود شدن این کوهنورد عملیات جست‌وجو را در دستور کار قرار دادند.
 
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آمل با اعلام اینکه برای جست‌وجوی کوهنورد بندرعباسی ۲ بار بالگرد هوایی از روی زمین برخواسته و برای جست‌وجوی وی تلاش شد، افزود: متأسفانه در این تلاش‌ها نتیجه‌ای حاصل نشده تا به امروز پنجشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از سوی نیروهای امدادی کوهستانی پلور پیدا شد.
 
نیکزاد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیروهای امدادی برای پایین آوردن جسد کرامت صادقی کوهنورد ۵۵ ساله بندرعباسی اقدام کرده تا پس از ۲۸ روز جسد وی را به خانواده‌اش تحویل دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار