شهردار بندرعباس گفت: توسعه ورزش در محلات و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این بخش از رویکردهای جدی شهرداری بندرعباس است.
کد خبر: ۲۴۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 15 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس امینی‌زاده ظهر امروز در میان ورزشکاران و دست‌اندرکاران مسابقات فوتبال یادواره مرحومان محله 600 دستگاه شهر بندرعباس اظهار کرد: توجه به ورزش محلات یک رویکرد جدی در شهرداری است که به همین منظور ایجاد و بهسازی زمین‌های چمن مصنوعی در همه محلات در دستور کار قرار دارد.
 
وی اضافه کرد: برای توسعه ورزش به زیرساخت مناسب نیاز داریم و بهترین فضا به منظور گسترش ورزش به خصوص ورزش فوتبال که طرفداران فراوانی در هرمزگان دارد، ایجاد زمین‌های چمن مصنوعی بود که در دستور کار ویژه قرار گرفت و تاکنون در دهها محله شهر بندرعباس این زمین‌ها ایجاد شده است و برنامه داریم تا در همه محلات شهری لااقل یک زمین چمن مصنوعی را بسازیم تا ظرفیتی در خدمت به ورزشکاران جوان و نوجوان باشد.
 
شهردار بندرعباس یاد و خاطره همه شهدا و مرحومان محله 600 دستگاه این شهر را گرامی‌ داشت و تصریح کرد: ورزشکاران و چهره‌های فعال و توانمند بسیاری از دل این محله به جامعه معرفی شده‌اند که منشأ خیرات و اثرات فراوانی بوده‌اند و برگزاری مسابقات ورزشی با محوریت یاد و نام این بزرگواران موجب تجدیدخاطره و ادای احترام به آنان خواهد بود.
 
امینی‌زاده گفت: همکاری شورای شهر بندرعباس با شهرداری منشأ اتفاقات و اقدامات فراوانی بوده که در بسیاری از زمینه‌ها رضایت مردم را به دنبال داشته است.
 
اولین دوره مسابقات فوتبال یادواره مرحومان محله 600 دستگاه شهر بندرعباس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین محلات این شهر با حضور 22 تیم برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار