مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان گفت: معافیت‌های مالیاتی فرصت خوبی برای سرمایه‌گذارانی است که بالای 10 سال فعالیت داشته‌اند.
کد خبر: ۲۴۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 10 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مسعود پاکزاد بعدازظهر امروز در نشست سرمایه‌گذاری معادن با حضور سرمایه‌گذارانی از کشور کره جنوبی اظهار داشت: میناب یک منطقه خاص است و دولت برای سرمایه‌گذارانی که میناب را برای فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند مزایای ویژه‌ای نیز قائل است.
 
وی افزود: با توجه به پتانسیل عظیم شهرستان میناب در زمینه سرمایه‌گذاری در معادن، انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران باتجربه وارد میدان شوند و معافیت‌های مالیاتی فرصت خوبی برای سرمایه‌گذارانی است که بالای 10 سال فعالیت داشته‌اند.
 
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان گفت: معافیت مالیاتی نیز برای سرمایه‌گذارانی که 13 سال در مراحل اکتشاف و بهره‌برداری جهت صادرات فعالیت داشته‌اند نیز شامل می‌شود.
 
پاکزاد در پایان تصریح کرد: نگاه استانداری هرمزگان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به‌صورت ویژه بر سرمایه‌گذاری خصوصا در زمینه معدن متمرکز شده است و در همین زمینه ایجاد خط اعتباری برای محصولات فرآوری‌ شده در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار