معاون استاندار هرمزگان گفت: دولت یازدهم برعکس دولت گذشته که مانند سیلابی آلوده بود، حرکت می‌کند و مانند دریایی عظیم است که آرام حرکت می‌کند و روابط عمومی‌ها باید توفیقات این دولت را به خوبی به مردم بگویند.
کد خبر: ۲۴۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱ 08 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از سایت جنوب ایران، علی رئوفی عصر امروز در مراسم معارفه لیلا بایگان به عنوان معاون روابط عمومی اداره کل مدیریت حوزه استاندار و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، اظهار داشت: این تغییر فقط یک جابجایی است که با انتخاب آقای پاکزاد به عنوان مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان صورت می‌گیرد.
 
برگزیده‌ای از اظهارات معاون استاندار هرمزگان در این مراسم در ادامه می‌آید:
 
**  روابط عمومی‌ها وظیفه دارند که کارهای انجام شده را به مردم بگویند و خدمات دولت را برای مردم تبیین کنند و تلاش کنند تا مسائل و موضوعات را به مدیران منتقل کنند.
 
** دولت یازدهم برعکس دولت گذشته که مانند سیلابی آلوده بود، حرکت می‌کند و مانند دریایی عظیم است که آرام حرکت می‌کند و روابط عمومی‌ها باید توفیقات این دولت را به خوبی به مردم بگویند.
 
** مرغ وقتی یک تخم می‌گذارد قدقد زیاد می‌کند... اما این دولت تلاش‌های فراوانی کرده که باید به مردم منتقل شود.
 
** رسانه کارش انتقاد است اما باید انتقاد با راهکار همراه باشد و روابط عمومی‌ها به عنوان پیشانی دستگاه‌ها و سازمان‌ها وظیفه دارند تا در تعامل با رسانه‌ها و مردم، مشکلات را شناسایی کرده و به مدیران منتقل کنند.
 
** وقتی شور و نشاط این جابجایی امروز را می‌بینم نشان‌دهنده عزم و جدیت برای خدمت است اما بعضی از مدیران را بعد از 8 سال جابجا کرده‌ایم و می‌گویند که ما را له کردند!
 
** روابط عمومی قوی می‌تواند یک سازمان ضعیف را قوی جلوه دهد و بالعکس
 
** پاکزاد با تعهد، کاربلدی و ایمان در کنار استاندار هرمزگان ماند و در کنار استاندار هرمزگان پاک زاد شد...
 
 در این مراسم که جمعی از مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های مختلف استان هرمزگان و شماری از اهالی رسانه نیز حضور داشتند، لیلا بایگان با توجه به چارت جدید استانداری‌های سراسر کشور به عنوان معاون روابط عمومی اداره کل حوزه استاندار و امور بین‌الملل منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار