رئیس خانه اصناف بندرعباس گفت: مراکز عرضه مواد غذایی در شهر بندرعباس در ماه رمضان تا سحر باز خواهند بود.
کد خبر: ۲۴۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 08 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد شاهی ظهر امروز در حاشیه نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان مومن و خداجوی بندرعباس، امکان باز بودن رستوران‌ها، فست‌فودها و آشپزخانه‌ها تا سحر برای ارائه خدمات به روزه‌داران فراهم شده است.
 
وی بیان کرد: سوپر مارکت‌ها و واحدهای عرضه مواد غذایی نیز که در مکان‌های شلوغ شهر فعالند نیز می‌توانند تا سحر باز بوده و به ارائه خدمات به مردم بپردازند.
 
رئیس اتاق اصناف شهر بندرعباس اضافه کرد: بندرعباس شهری با اقلیم گرم است و مردم شب‌ها به ساحل و مراکز خرید و مراکز تفریحی می‌روند بنابراین به دنبال این هستیم که بتوانیم طرحی را با کمک شورای شهر اجرایی کنیم که مردم بتوانند در ساعات پایانی شب نیز به گردش و تفریح و خرید بپردازند و مراکز تجاری ساعات کاری بیشتری باز باشند.
 
وی تاکید کرد: ساعت‌های کاری ما کلیشه‌ای است و دستگاه‌ها و ادارات ما نیز این ساعات را به صورت کلیشه‌ای پذیرفته‌اند لذا باید امکان فعالیت و کار بخش‌های تجاری شهر که می‌توانند در ساعات بیداری شهر خدمات ارائه کنند را فراهم کنیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
اقاى شاهى همين ديروز اما كن از من به عنوان متصدى يكى از فست فودهاى بزرگ شهر تعهد گرفت كه ساعت كارى رو رعايت كنم وگر نه پلمپ ميكنن گفتن بعد از ١٢ شب حق باز بودن نداريم لطفا با اماكن كلانتري محل و...... هماهنگ كنيد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار