مدیر امور درگهان سازمان منظقه آزاد قشم گفت: اسکله مسافربری درگهان با مساحت 2500 مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر 50 میلیارد ریال در کمتر از 6 ماه بازسازی شد.
کد خبر: ۲۴۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 07 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، هرمز امیری عصر امروز در مراسم افتتاح اسکله درگهان بیان کرد: اسکله مسافری بندر درگهان کمتر از شش ماه با بازسازی و زیرساختی شامل محوطه اسکله، ایجاد فضای سبز، ساخت 2 پل ارتباطی پانتوم دریایی یا اسکله شناور در روز اول ماه مبارک رمضان افتتاح شد و افتتاح این اسکله پیش زمینه‌ای در جهت رشد و توسعه این جزیره و جزایر اطراف خواهد بود.
 
وی افزود: اسکله مسافری بندر درگهان دارای مساحت 2 هزار 500 متر مربع است که شامل سالن‌های مسافربری و سالن‌های ترانزیت و اداری است.
 
مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم به مزایای اسکله مسافربری درگهان در توسعه اقتصادی آن اشاره کرد و گفت: این اسکله یکی از پرترددترین بنادر استان به‌خصوص در ایام تعطیلات به حساب می‌آید و با ایجاد این اسکله از بار ترافیکی تنها بندر مسافربری جزیره قشم کاسته می‌شود.
 
امیری ادامه داد: تردد مسافران از این اسکله به بندر شهید حقانی بندرعباس و بلعکس همه روزه 6 صبح الی 22 شب انجام خواهد شد و بهای بلیط آن 125 هزار ریال در نظر گرفته شده است.
 
به گزارش فارس، اسکله مسافری بندر درگهان در جزیره قشم عصر امروز با حضور حمیدرضا مؤمنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، صالح دریانورد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و بودجه هرمزگان و جمعی از مسؤولان و مردم محلی جزیره قشم و درگهان افتتاح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار