اولین دوره مسابقات کورس بهاره قهرمانی استان به همت ناحیه سپاه میناب و هیئت سوارکاری شهرستان در دهکده ورزشی بسیج میناب به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۲۳۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 28 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میناب در مراسم پایانی این مسابقه گفت: اولین دوره مسابقات کورس بهاره قهرمانی استان به مناسبت آزادسازی خرمشهر در ۴ گروه به رقابت می پردازد.
 
حبیب الله سهرابی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات تجربه اندوزی، استعدادیابی، آموزش و بعد از ابعاد تربیتی، پرورش بعد قهرمانی در بین چابکسواران است.
 
فرمانده ناحیه سپاه میناب عنوان کرد: در این مکانی که الان قدم گذاشته ایم در زمان جنگ و غارتهای رژیم بعث، انبوهی از همشهریان ما از همین مکان آموزشهای مقدماتی جنگی را می آموختند و به جبهه ها اعزام می شدند.
 
مسئول بسیج عشایری استان نیز در حاشیه این مسابقه خاطرنشان کرد: بنده از لحظه ای که در این مکان قدم نهاده ام روحیه ام با دیدن ذوق و شوق این مردم چند برابر شده و تاکیید بنده بر برگزاری هرچه باشکوه تر این نوع مسابقات است.
 
وی افزود: با تاکیید به سفارش مقام معظم رهبری مبنی بر بردن جوانان به سمت و سوی ورزش به این دلیل که عقل سالم در بدن سالم است و با ورزش کردن می توان روحیه جوانمردی را بالا برد.
 
مسئول هیئت سوارکاری میناب خاطر نشان کرد: این مسابقات در ۴ گروه برگزار شد که شامل:فلات ایران، عرب، ترکمن، درشور، بومی و کرد بود، در پایان مسابقه نبز به نفرات برتر به رسم یادبود هدایایی داده شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار