مدیرکل استاندار هرمزگان با اشاره به توزیع دوغ و فرآورده‌های لبنی قنبر زاده در بازار هرمزگان گفت: با عرضه‌کنندگان و فروشندگان مواد لبنی فاقد نشان استاندارد در هرمزگان به شدت برخورد می‌شود.
کد خبر: ۲۳۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 26 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عیسی باقرزاده همایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: فرآورده‌های لبنی قنبرزاده مثل دوغ و ماست فاقد نشان استاندارد بوده و علیرغم تذکرات و اخطارهای داده شده هر روز با شدت بیشتر در بازار توزیع می‌شود.
 
وی در ادامه با انتقاد از واحدهای عرضه مواد غذایی در سراسر استان عرضه کالاها را  مشمول به داشتن  نشان استاندارد دانست و تاکیدکرد: با عرضه کنندگان و فروشندگان مواد لبنی فاقد نشان استاندارد به شدت برخورد می‌شود.
 
 مدیرکل استاندارد هرمزگان با اشاره به توزیع محصولات لبنی قنبرزاده در بازار گفت: این محصولات علیرغم توقیف گسترده همچنان بدون علامت استاندارد در سطح بازار استان هرمزگان مخصوصا شهر بندرعباس عرضه می‌شوند.
 
 باقرزاده همایی تاکیدکرد: شهروندان و مصرف کنندگان اینگونه فرآورده ها به طور جد از خرید و مصرف کالاهای فاقد نشان استاندارد خودداری کنند.
 
وی با بیان اینکه هیچگونه نظارتی در مراحل تولید برفرآورده های مشمول مقررات استاندارد اجباری فاقد نشان استاندارد  صورت نمی‌گیرد گفت: تولید و تمرکز و توزیع و فروش این‌گونه کالاها با کیفیت پایین تر از استاندارد یا بدون نشان استاندارد ممنوع است.
 
مدیرکل استاندارد هرمزگان در پایان خواستار همکاری و تعامل انجمن‌ها، سازمان ها، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی با این اداره‌کل در برخورد با کالاهای فاقد کیفیت و فاقد نشان استاندارد شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار