رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بنای کار را بر کشف کالای قاچاق نگذاشته ایم، گفت: بنای کار در این زمینه وارد نشدن کالای قاچاق به کشور است.
کد خبر: ۲۳۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 26 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار محمدرضا مقیمی روز چهارشنبه در جمع روسای ادارات پلیس آگاهی هرمزگان اظهار داشت: مبارزه با کالای قاچاق تنها وظیفه پلیس آگاهی نیست و این امر با همکاری دیگر یگان های انتظامی و مسئولان مربوطه محقق می شود.

وی بیان داشت: در بحث کشف کالای قاچاق باید به صورت عمقی کار کرد بطوریکه مجموعه انجام دهنده جرم، شناسایی و متلاشی شود لذا در خصوص کشف کالا و به طور کلی مقوله قاچاق، باید اتاق فکر ویژه تشکیل داد و از مهندسی معکوس استفاده کرد.

وی تصریح کرد: در این برهه زمانی دشمنان این مرز و بوم از هر سمت و سویی چشم طمع و ضربه زدن به جامعه را دارند که می طلبد پلیس آگاهی و مجموعه اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیش از پیش به مقوله قاچاق بپردازد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل نامگذاری شده، ناجا به نحو احسن انجام وظیفه نموده که برگ زرینی در کارنامه پلیس است و این مهم جز با همکاری و همدلی سایر دستگاه های مرتبط میسر نمی شود.

سردار محمدرضا مقیمی که به همراه فرمانده انتظامی کشور به هرمزگان سفر کرده ، به صورت میدانی از مجموعه پلیس آگاهی استان بازدید کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار