غیر فعال بودن چند ماهه تنها پمپ بنزین شهر قشم مردم این شهر را کلافه کرده است و از فرماندار و مسولان ارشد این شهرستان خواستار رفع این مشکل بزرگ هستند .
کد خبر: ۲۳۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 25 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، نوسانات تنها پمپ بنزین شهر قشم با تعطیلی‌ های مکرر چندین ماهه و ضعف مدیریتی صدای مردم این شهر را در آورده است و از فرماندار و رییس شرکت نفت این شهرستان می خواهند امتیاز این پمپ بنزین را به شخص دیگری واگذار کنند تا مردم از این سردرگمی و آشفتگی راهایی یابند .
   
یکی از شهروندان قشمی که تاکید داشت اسم آن در خبر درج نشوند ، اظهار داشت : تنها پمپ بنزین شهر قشم که در نزدیکی پارک زیتون این شهر قرار دارد با تعطیلی چندین ماهه و تعمیرات اساسی مجدداً فعالیت خود را از سر گرفت ولی متاسفانه بعد از چند ماه دوباره این پمپ بنزین دچار نقص فنی شد که این امر باعث شده است مردم این شهر برای سوخت گیری خودروهای خود حدود ۱۲ کیلومتر مسافت طی کنند که این یک ظلم در حق شهروندان قشم است که از یک طرف وقت آنها هدر می رود و از طرف دیگر سرمایه ملی از بین می رود .
 
این معلم بازنشسته با بیان اینکه مردم قشم از نبودمدیریت صحیح دراین شهرستان سالهاست رنج می برند ، عنوان کرد : شهر قشم هر کسی هر کاری دلش می خواهد انجام میدهد و کسی هم نظارتی بر کار آن ندارد مگر می شود تنها پمپ بنزین شهر چند ماه خراب باشد و مسولان بالا دستی خبر نداشته باشند مطمعنا خبر دارند و برای رفع این مشکل اقدامی انجام نمی دهند چرا که نه در صف پمپ بنزین می ایستند و نه از حال مردم با خبر هستند .
 
وی مدعی شد: به جرعت می توانم بگویم در پمپ بنزین های قشم کم فروشی می شود و دستگاه هایی که وجود دارد به گونه ای تنظیم کرده اند که به جای ۲۰ لیتر بنزین ۱۷ لیتر سوخت به شما می دهد ، مسولان قشم اگر می خواهند به این واقعیت پی ببرند یه روز سرزده با یک دبه ۲۰ لیتری به پمپ بنزین های این شهرستان بروند تا بفهمند که چه کلاهی سر مردم گذاشته می شود .
 
این شهروند قشمی در پایان ، گفت : مسولان شهرستان قشم به فکر رفاه مردم باشند و هر چه زودتر برای رفع خرابی تنها پمپ بنزین این شهرستان اقدام کنند چرا که مردم و مسافرانی که از بیرون می آیند از نبود پمپ بنزین ابراز نارضایتی دارند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار