فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: کشفیات مواد مخدر در سال 95 در مقایسه با پارسال حدود 15 درصد رشد داشته است و در این حوزه استفاده از تجهیزات و امکانات جدید و الکترونیکی را در مرزها افزایش داده‌ایم.
کد خبر: ۲۳۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 25 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران استان هرمزگان اظهار کرد: اولویت ناجا در سال 95 مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز و برخورد با باندها و شبکه‌های قاچاق کالا است و طرح‌های خود را با جدیت ادامه می‌دهیم.
 
وی افزود: قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا در کشور با عزم جزم در راستای مبارزه با اشکال مختلف قاچاق تشکیل شده است که اولین جلسه آن در سال 95 را در استان هرمزگان با حضور مسؤولان عالی استان برگزار می‌کنیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: بخشی از قاچاق کالا از مبادی رسمی کشور وارد می‌شود که از مدیران این مبادی ورودی انتظار داریم تا دقت بیشتری در کنترل و مبارزه با قاچاق از خود نشان دهند.
 
اشتری گفت: ایجاد اشرافیت اطلاعاتی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا اهمیت زیادی دارد و نیروی انتظامی در این زمینه گام‌های خوبی برداشته است.
 
وی به ارتباط خوب نیروی انتظامی با مجلس اشاره کرد و افزود: مصوبات خوبی در مجلس نهم برای ایجاد زمینه‌های قانونی مرتبط با فعالیت‌های پلیس تصویب شد و امیدواریم با منتخبان مردم در مجلس دهم نیز بتوانیم ارتباط و همدلی مناسبی ایجاد کرده و دامنه همکاری‌ها را تقویت کنیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: درصد کشفیات در زمینه مواد مخدر در سال 95 نسبت به سال قبل حدود 15 درصد رشد داشته است و میزان استفاده از تجهیزات و امکانات جدید و الکترونیکی را در مرزها افزایش داده‌ایم.
 
اشتری اضافه کرد: ایستگاه‌های مرزی نیروی انتظامی تقویت و ایستگاه‌های جدیدی نیز با امکانات بهتر در نقاط مختلف ایجاد شده است.
 
وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به تجهیزات مورد نیاز برای دریابانی کشور، از درخواست ناجا از وزارت دفاع در زمینه ساخت شناورهای دریابانی خبر داد و گفت: شناورهای خوبی تحویل دریابانی ناجا شده است و دامنه فعالیت‌های دریابانی توسعه می‌یابد.
 
فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: در زمینه امنیت اخلاقی نیز هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور صورت گرفته است و در این راستا 26 دستگاه دخیل‌ هستند که برای به ثمر رساندن آن به همکاری و تعامل بیشتر این دستگاه‌ها نیاز داریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار