رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: فاتحان خرمشهر افتخار ملت ایران و نماد ایستادگی و ایثار هستند.
کد خبر: ۲۳۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 24 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهران نجاتی بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که ارزش‌های با شکوه دوران دفاع مقدس در گذر زمان دچار فراموشی شود.
 
وی افزود: آرامش و اقتدار امروز کشورمان را مدیون تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی‌شماری هستیم که نباید از آنها غافل بود بلکه باید این تلاش‌های پرافتخار را نسل به نسل به فرزندان و نسل آینده این ایران سربلند منتقل کنیم تا آیندگان نیز بدانند که چه کشور پرافتخار و چه پدران و مادران غیور و با ایمانی در این سرزمین زندگی می‌کرده‌اند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس مهم‌ترین عامل پیروزی ملت ایران در صحنه‌های مختلف مقابله با دشمنان را وطن‌دوستی، روحیه اعتقاد و ایثار و تبعیت از ولایت عنوان کرد و گفت: سلحشوری و شجاعت، بخش جدایی ناپذیری از هویت مردم ایران در سراسر کشورمان است.
 
نجاتی بیان کرد: توسعه، پیشرفت و آبادانی تنها در صورت وجود امنیت امکان‌پذیر است و باید قدردان تلاش‌هایی باشیم که امنیت امروز جامعه ما را تامین می‌کنند.
 
وی یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی را که برای حفظ کیان کشور و امنیت و آسایش ملت ایران جان پاک و مطهر خویش را فدا کردند گرامی داشت و افزود: جانبازان و ایثارگران بسیاری برای آرامش امروز ما فداکاری‌های بی‌شماری کرده‌اند که امروز راویان با ارزشی از آن دوران هستند و می‌بایست فرصت‌های مناسبی برای بیان ابعاد و زوایای مختلف دوران دفاع مقدس فراهم شود.
 
این عضو شورای شهر بندرعباس تاکید کرد: شهرداری و شورای شهر از برگزاری مراسمات فرهنگی مرتبط با حوزه دفاع مقدس حمایت می‌کند و ضروری است تا با برنامه‌ریزی مناسب در این حوزه به ترویج اخلاق در جامعه نیز کمک کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار