مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: با افتتاح \v,Ci آب شیرینکن روستای باسعیدو ۲۷ روستای این منطقه از نعمت آب شرب بهره مند شدند.
کد خبر: ۲۳۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 24 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حمیدرضا مومنی در آئین افتتاح پروژه آب شیرینکن روستای باسعیدو در منتهی علیه غرب جزیره قشم از انتقال آب شرب خانگی از طریق شبکه به عنوان هدف اصلی این سازمان نام برد.
 
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی این سیستم در مدت ۱۰ روز در حقیقت انقلاب و ماموریت مهمی بود که با همت مهندسان شرکت آب و برق و تاسیسات قشم و با اعتبار ۹۰۰ هزار دلاری این سازمان محقق شد.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه هدف این سازمان انتقال آب شرب مورد نیاز تمام روستاهای جزیره از طریق شبکه سراسری است، افزود: برای محقق شدن این هدف آماده ارائه اعتبار بیش از پنج میلیارد ریال برای خرید لوله مورد نیاز شبکه آب رسانی از شرق تا غرب جزیره به آبفای روستایی قشم هستیم.
 
به گفته مومنی، با تعویض لوله های شبکه آب رسانی روستایی امکان انتقال آب به منازل مردم ۶۵ روستای جزیره قشم از طریق آب تولیدی شرکت مپنا و چند سیستم آب شیرینکن در سطح جزیره از جمله روستای باسعیدو امکانپذیر است.
 
وی کارهای زیرساختی و عمرانی را از وظایف ذاتی سازمان منطقه آزاد قشم برشمرد و اظهار داشت: تعهدات کاری ما باید به نحو احسن به ویژه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و بدون منت انجام شود و امیدواریم در ادامه این سال شاهد ارائه خدمات مختلف به مردم نقاط مختلف جزیره قشم باشیم.
 
با بهره برداری از سیستم آب شیرینکن روستای باسعیدو، امکان انتقال آب شیرین به ۲۷ روستای غرب جزیره قشم که با مشکل تامین آب مواجه بودند با هزینه کمتری فراهم خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار