کد خبر: ۲۳۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 24 May 2016
سربازان بی‌نام و نشان ثانیه ثانیه از زندگی‌شان را برای تامین امنیت مردم کشور می‌گذرانند و خود را وقف آسایش و امنیت مردم و کشور کرده‌اند؛ نشان پرافتخار سرباز گمنام امام زمان(عج) را نخستین بار حضرت امام خمینی(ره) بر سینه نیروها و پرسنل وزارت اطلاعات نشاندند.
 
هرمزگانی‌ها که حافظان خلیج همیشه فارس لقب گرفته‌اند امروز امنیت، آسایش و رفاه خود را مرهون سربازان گمنامی می‌دانند که با نقش پیشگیرانه و هدایت‌کننده خود در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، اتحاد و همدلی را برایشان به ارمغان آوردند سربازانی گمنام از جنس مردم و برای خدمت به مردم.
 
امروزه سرمایه‌گذاری در زمینه علم، اقتصاد و فرهنگ جزء در سایه تامین امنیت محقق نخواهد شد و سربازان گمنام امام زمان(عج) در هرمزگان با تامین امنیت توانسته‌اند این استان جنوبی را به مرکزی امن برای سرمایه‌گذاری تبدیل کنند.
 
اقدامات شایسته سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در تامین امنیت در همه عرصه‌های کشور باعث شد تا وزیر اطلاعات در سفر به هرمزگان با قاطعیت از سیر صعودی شاخص امنیت در کشور سخن بگوید.
 
وزیر اطلاعات در هرمزگان امنیت بی‌بدیل در ایران اسلامی ‌را نتیجه همدلی تنگاتنگ بین جامعه اطلاعاتی و نیروهای مسلح و قضایی با یکدیگر دانست و گفت: سال 94 به همت و همکاری دستگاه‌های مختلف یکی از امن‌ترین سال‌های کشور بود و با همدلی و همزبانی سالی آرام همراه با حماسه‌های پرشکوه رقم خورد.
 
به گفته وی، این همدلی و همزبانی در سال 94 به برکت نامگذاری این سال توسط مقام معظم رهبری در کشور بیش از پیش محقق شد و به دستاوردهای خوبی به لحاظ معنوی و سیاسی در این سال دست یافتیم.
 
استاندار هرمزگان نیز بارها ضمن تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در استان برای برقراری امنیت و ایجاد اتحاد و همدلی در جامعه گفت: امنیت حاکم بر کشور ایران نعمت بزرگی است که چشمان بیدار و تلاش سربازان گمنام امام زمان‌(عج) و دیگر نیروهای امنیتی آن را برای ما به ارمغان آورده است.
 
جاسم جادری افزود: مردمی‌ترین و مخلص‌ترین نیروهای انقلابی در وزارت اطلاعات حضور دارند و امنیت و آرامش کشور مرهون رشادت‌ها و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در وزارت اطلاعات است.
 
وی با بیان اینکه امنیت ابتدایی‌ترین اصل برای توسعه بخش‌های مختلف است، تصریح کرد: در هیچ جایی از دنیا چنین ثبات، امنیت و اقتداری که در جمهوری اسلامی ایران حاکم است، دیده نمی‌شود؛ از طرفی پیگیری شکایات و مطالبات مردمی به‌ ویژه درخواست‌های آنها در سوژه‌های اطلاعاتی و امنیتی و پیگیری تا حصول نتیجه و توجه ویژه به حقوق مردم از دیگر اقدامات اداره‌کل اطلاعات در هرمزگان است.
 
به گفته این مسؤول، حمایت از سرمایه‌گذاری سالم، مولد و اشتغالزا در استان می‌تواند در سایه تامین امنیت توسط سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در استان صورت پذیرد و با ایجاد امنیت بستر سرمایه‌گذاری سالم را فراهم کند.
 
دیدگاه مدیرکل اطلاعات هرمزگان در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاری نیز بارها در اخبار منتشره در رسانه‌ها نمود عینی پیدا کرده است.
 
وی گفته است: امروز وزارت اطلاعات حمایت از سرمایه‌گذاری سالم، مولد و اشتغالزا را وظیفه خود می‌داند و با ایجاد امنیت بستر سرمایه‌گذاری سالم را فراهم می‌کند و با کسانی که در این راه مانع‌تراشی کنند برخورد خواهد کرد، البته حمایت از سرمایه‌گذاری به معنای چشم بستن روی فساد نیست، بلکه جلوی فساد را می‌گیریم تا پویایی اقتصادی داشته باشیم.
 
مدیرکل اطلاعات هرمزگان اضافه کرده است: مدیران سرمایه‌های نظام هستند و وزارت اطلاعات حمایت و صیانت از مدیران به‌ خصوص مدیران شایسته و کارآمد که در جهت شکوفایی و رونق اقتصاد و فرهنگ نقش دارند را همواره مدنظر خواهد داشت و تلاش می‌کند فضای آرامی را برای خدمت و تلاش این خدمتگزاران به نظام و مردم فراهم کند.
 
البته بسیاری از اقدامات و فعالیت‌هایی که سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برای حفظ و کنترل امنیت و تمامیت ارضی کشور انجام می‌دهند به‌ دلیل حفظ اسرار و شگردها یا جلوگیری از ایجاد اضطراب در جامعه بر اثر مشاهده حجم عظیم توطئه‌ها هیچ‌گاه رسانه‌ای نخواهد شد، اما آنچه که یک روستایی مرزنشین و یک مرکزنشین همواره آنرا احساس و لمس می‌کنند برقراری امنیت در کشور است که همواره در سایه سربازان گمنامی به‌ وجود آمده که هر چند ما نام و چهره‌شان را نمی‌شناسیم، اما حس انسان‌دوستانه، کرامت انسانی و میهن‌دوستی‌شان همراه با عشق به مقام عظمای ولایت و مردمان ایران‌زمین شهره آفاق شده است.
 
اگر سرکرده گروهک تروریستی جندالشیطان (مالک ریگی) دستگیر و به‌ سزای عملش رسید، اگر فتنه‌های دشمنان خنثی شد، اگر گروهک‌های منافقین جرأت نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارند و اگر فرمانده سیاسی نظامی گروهک تروریستی انصارالفرقان به هلاکت رسید و هزاران اگرهای دیگر ... همه از تلاش‌ و فعالیت‌های خالصانه و بی‌منت سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات است.
 
این حقیقت بر دوست و دشمن پوشیده نیست که ماموریت‌های ذاتی وزارت اطلاعات در مسیر عزت، اقتدار و مصلحت مردم ایران تبیین و اجرا می‌شود و در طول عمر بابرکت این وزارتخانه از هیچ کوششی در جهت اعتلای نظام اسلامی و افتخار و سربلندی امت ایران فروگذاری نشده است.
 
در هرمزگان اگر امروز قاچاق سوخت مهار شده، زمین‌خواری و دریاخواری کاهش چشمگیری داشته و مفاسد اقتصادی به حداقل رسیده است تنها می‌توان رد پای سربازان گمنامی را دید که شبانه‌روز برای ایجاد امنیت، اتحاد و همدلی بین اقوام و مذاهب تلاش می‌کنند و همین بس که از جنس خود مردم هستند و با این مردمان خوب همزیستی دارند و تنها  دغدغه‌شان این است که حتی خاری کوچک به پای هیچ هموطنی نرود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار