مدیرکل بنیاد مستضعفان استان هرمزگان از توزیع 3 هزار و 248 سبد کالا در بین یک هزار و 624 مادر باردار واجد شرایط در شهرستان‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 23 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمدهادی نیک‌پرور بعدازظهر امروز در بازدید از اجرای طرح سلامت مادران باردار در بندرعباس گفت: این طرح حمایتی در قالب توزیع سبد کالا شامل 15 قلم کالای اساسی بوده که به‌عنوان هدیه مقام معظم رهبری هر دو ماه یک‌بار در اختیار مادران باردار دچار سوء‌تغذیه قرار داده می‌شود.
 
وی افزود: در این مرحله تعداد 3 هزار و 248 سبد کالا در بین هزار و 624 مادر واجد شرایط جامعه هدف که از ماه چهارم بارداری تا ماه ششم شیردهی قرار دارند، توزیع شده است.
 
مدیرکل بنیاد مستضعفان استان هرمزگان هدف از اجرای طرح سلامت مادران باردار را ارتقای وضعیت تغذیه مادران نیازمند زیر پوشش برنامه حمایت تغذیه‌ای اعلام کرد و اظهار داشت: این طرح به‌منظور جلوگیری از تولد نوزادان با وزن کمتر از 2 هزار و 500 گرم توسط بنیاد علوی به‌عنوان زیرمجموعه بنیاد مستضعفان و با نظارت نیروهای بنیاد مستضعفان استان هرمزگان و با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر دو ماه یک‌بار اجرا می‌شود.
 
وی از توزیع 80 هزار سبد کالا در 8 سال گذشته در  شهرستان‌های هرمزگان خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال گذشته این طرح در شهرستان‌های رودان، میناب، جاسک، حاجی آباد، سیریک، خمیر، بندرعباس، بندرلنگه و بستک انجام شده که امسال شهرستان‌های پارسیان و بشاگرد هم به این طرح افزوده شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار