مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان هرمزگان گفت: در نظر داریم بیش از ۵۰۰ برنامه با محوریت بزرگداشت سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی در استان هرمزگان برگزار نماییم.
کد خبر: ۲۳۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 22 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار حمید سرخیلی در یک نشست خبری افزود: رزمندگان استان هرمزگان در دوران دفاع مقدس در عملیات بیت المقدس همچون سایر عملیات های دفاعی حضوری فعال داشته اند به طوری که ما شاهد هستیم در روز اول عملیات شهدایی از استان حضور دارند و این نشان دهنده خط شکن بودن رزمندگان هرمزگانی در بیت المقدس و آزادسازی شهر خرمشهر است.
 
سردار سرخیلی تصریح کرد: شصت و یک شهید عملیات بیت المقدس در سال ۱۳۶۱ سندی بر حضور رزمندگان هرمزگان در این عملیات است و باید رشادت های آنان را گرامی داشت.
 
دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان هرمزگان افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط ستاد بزرگداشت سوم خرداد در نظر داریم بیش از ۵۰۰ برنامه با محوریت بزرگداشت سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی برگزار نماییم.
 
سردار حمید سرخیلی مهمترین برنامه های این سه روز را برپایی جشن میلاد امام زمان(عج) و ایستگاه صلواتی به سبک جبهه ها، صبح گاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی منطقه یکم دریایی ارتش، تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان عملیات بیت المقدس، برپایی مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، برپایی یادواره شهدای ورزشکار، برپایی گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس و برپایی مسابقه سوارکاری ویژه سوم خرداد دانست.
 
به گزارش ایسنا، سوم خرداد سالروز عملیات غرور آفرین فتح خرمشهر در سال ۶۱ است که با رمز یا علی بن ابی طالب(ع) باعث آزادسازی کامل شهر خرمشهر شد و هر ساله این روز را به عنوان روز ملی مقاومت ، ایثار و پیروزی گرامی می دارند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار