مدیر اداره بنادرودریانوردی شهید باهنر از ورود اولین کشتی حامل کانتینر به این بندر خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 22 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان،  محمد محسنی مدیر اداره بنادر ودریانوردی شهید باهنر با اشاره به ورود اولین کشتی حامل کانتینر به این بندر افزود: با ورود کشتی آبا و تخلیه  TEU73 کانتینر در محوطه عملیاتی این بندردر کمترین زمان، که نشان دهنده قابلیت ها و ظرفیت های بلقوه این بندر مهم تجاری کشور می باشد گام مهمی برای تحقق اهداف عالیه سازمان برداشته شده است.
 
وی اظهار کرد: با توجه به سیاست های سازمانی مبنی بر توسعه حمل و نقل دریایی و بندری در بنادر، در آینده نزدیک با تجهیز اسکله ها به مدرن ترین ماشین آلات تخلیه و بارگیری کانتینر، ظرفیت پذیرش کشتی های کانتینری بیشتری را فراهم کرده و شاهد استقبال تجار و بازرگانان از این بندر خواهیم بود.
 
مدیر اداره بنادر ودریانوردی شهید باهنر اعلام کرد: ارائه خدمات 24 ساعته همکاران، موجب کاهش زمان انتظار مشتریان بوده و از نقاط قوت این بندر می باشد.
 
محسنی تصریح کرد: بندر شهید باهنر در مرکز استان هرمزگان واقع شده و با دارا بودن آبخور بیش از ده متر پس از بنادر امام خمینی (ره) وشهید رجایی، بالاترین آبخور را در بین بنادرکشور دارد.
 
وی در پایان با اشاره به مزیت های بندر شهید باهنر، خاطر نشان کرد: دسترسی به آب های آزاد جهان از خلیج فارس، اتصال به شبکه بین المللی راه آهن و شبکه راه های بین المللی، نزدیکی به منطقه آزاد قشم و بنادرتجاری خلیج فارس از جمله مزیت های بندر شهید باهنر می باشد .
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار