در سایه تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج)
مدیران سرمایه‌های نظام هستند و وزارت اطلاعات حمایت و صیانت از مدیران بخصوص مدیران شایسته وکار آمد که در جهت شکوفایی و رونق اقتصادوفرهنگ نقش دارند همواره مد نظر خواهد داشت وتلاش می‌کند فضای آرامی را برای خدمت وتلاش این خدمتگزاران به نظام ومردم فراهم کند.
کد خبر: ۲۳۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱ 21 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، همزمان با نیمه شعبان میلاد نور و برکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) وزارت اطلاعات نامگذاری شده و مجاهدت‌های خاموش این سربازان نباید فراموش کرد. امروز که من وشما در کشور جمهوری اسلامی ایران با آرامش وامنیت زندگی می‌کنیم نباید فراموش کرد در کشورهای همسایه و اروپایی و آفریقایی شاهد ناامنی و نزاعات داخلی و بین المللی هستیم. 

وظیفه هر نظام و دولتی تولید امنیت است امروز در سایه نظام جمهوری اسلامی شاهد امنیت پایدار و استوار هستیم، امنیتی که هیچ قدرت خارجی نمی تواند آن را خدشه دار کند. توسعه، پیشرفت، آبادانی زائیده امنیت است، سربازان گمنام امام زمان (عج) با هوشیاری و پیروی از ولایت مطلقه فقیه امنیت را به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی معرفی کرده اند تمامی کشورهای دنیا و قدرتهای جهانی به این امنیت پایدار اعتراف می کنند.

دریک نگاه مؤلفه‌هایی همچون امنیت، فرهنگ و اقتصاد همگی با هم پیوندی ناگسستنی دارند و روی یکدیگر تأثیر دارند؛ زمانی که در جامعه امنیت برقرار شود، اقتصاد پر رونق می‌شود و زمینه‌های فرهنگ الهی و ایمان نیز فراهم می‌شود.

وزارت اطلاعات یکی از دستگاه‌های مقتدر اطلاعاتی و امنیتی در جهان و منطقه است نقش و جایگاه وزارت اطلاعات در تقویت نظام و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی انکار ناپذیر است. نقش پیشگیرانه و هدایت کننده سربازان گمنام امام زمان (عج) که حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی به حق این لقب را بر آنان نهاد موجب امنیت پایدار در کشور و استان هرمزگان شده است.

با نگاهی به عملکرد وزارت اطلاعات میتوان نقش تاثیرگذار سربازان گمنام امام زمان (عج) را در برقراری امنیت مشاهده کرد. وحدت و همدلی اقوام و مذاهب از یک سو و هماهنگی دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و قضایی موجب شده تا هر گونه اقدام دشمنان این نظام با شکست مواجه شود.

برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مذاکرات ایران و کشورهای 1+5، از سال 94 بعنوان امن‌ترین سال‌ها می توان نام برد. موفقیت‌های سال گذشته بسترهای لازم برای عملی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی را فراهم کرد.

وزارت اطلاعات برای آنکه فرهنگ ایمانی در جامعه پررنگ شود بستر آن را آرامش و امنیت می‌داند. لذا ایجاد چنین فرهنگی را در ایجاد آرامش و حفظ کرامت افراد جامعه در تأمین امنیت می‌داند و وظیفه می داند تا کرامت آحاد جامعه را حفظ کند.

وزارت اطلاعات یک وزارت مردم محور است و در راستای رهنمودهای امام راحل (ره) که وزارت اطلاعات را به عنوان اطلاعات 36 میلیونی مطرح کردند؛ امروز اطلاعات در جهت تحقق اطلاعات 80 میلیونی حرکت می‌کند.

بر اساس نامگذاری سال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، وزارت اطلاعات رسالت خود می‌داند که در جهت پر رنگ شدن وحدت ملی و ایجاد بسترهای سرمایه گذاری و فراهم کردن یک امنیت پایدار در جامعه قدم بردارد و تلاش می‌کند.

در شرایطی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای ضربه زدن و به چالش کشیدن امنیت جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند شاهد تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در ایجاد یک امنیت مثال زدنی هستیم.

اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) نقطه کور ندارد. همه جا دشمن تحت اشراف اطلاعاتی است و هیچ توطئه‌ای از سوی دشمن صورت نگرفته که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و خنثی نشود و تحت ضربه قرار نگیرد.

نقش اداره کل اطلاعات هرمزگان در ایجاد وحدت و پیشگیری از افراط و تفریط‌های سیاسی، هرمزگان را به مکانی امن با کمترین مشکل امنیتی تبدیل کرده است. اداره کل اطلاعات استان با حضور مؤثر خود در شورای تأمین استان وشهرستان ها نقش موثری در شناسایی و ارائه مشکلات امنیتی استان و شهرستان داشته است.

ضربه به باندها و سرشبکه های کلان موادمخدر که دراین راستا صدها باند مورد ضربه قرار گرفته و ده‌ها تُن مواد مخدر در سال‌های اخیر از سوی این اداره کل کشف شده است. ضربه به باندهای قاچاق سوخت که حاصل آن کاهش قاچاق سوخت به خارج از کشور است.

مبارزه با جاسوسان، تروریسم و دستگیری تعداد زیادی از عناصر مرتبط با بیگانگان، گروه‌های معاند و تکفیری ،ضربه به باندهای اشرار مسلح شرق کشور، پیشگیری از موارد فراوان اختلاس و ارتشاء در دستگاه‌های دولتی، رصد اطلاعاتی فضای جامعه و دستگاه‌ها و اطلاع رسانی لازم به مسئولان ذیربط و پیشگیری از رویدادهای متعدد مخل امنیت.

وزارت اطلاعات همواره فعالیت‌های خود را مطابق قانون وشرع انجام داده ودر برهه کنونی سه معیار قانون - شرع واخلاق محور فعالیت‌های اطلاعاتی است و پرداختن به وظیفه ذاتی در چهار چوب سه معیار ذکر شده موجب ایجاد امنیت پایدار وشکوفایی اقتصاد وفرهنگ وتوسعه اجتماعی می‌شود.

مدیران سرمایه‌های نظام هستند و وزارت اطلاعات حمایت و صیانت از مدیران بخصوص مدیران شایسته وکار آمد که در جهت شکوفایی و رونق اقتصادوفرهنگ نقش دارند همواره مد نظر خواهد داشت وتلاش می‌کند فضای آرامی را برای خدمت وتلاش این خدمتگزاران به نظام ومردم فراهم کند.البته باید دانست که حمایت از سرمایه گذاری به معنای حمایت از سرمایه داری نیست.

رویکرد وزارت اطلاعات در حال حاضر عدم ورود به دستجات وگروههای سیاسی و احترام به همه افراد و گروهها که در چارچوب نظام فعالیت می‌کنند می‌باشد وبه همین دلیل گاهی مورد ناسپاسی افرادی قرار می‌گیرد که طبق خواسته وروش آن‌ها عمل نمی‌شود.

ازجمله سرمایه‌های ملی برای نظام جمهوری اسلامی ایران حضور مردم درصحنه واعتماد وامید مردم است وزارت اطلاعات نگاه مقطعی به مسائل ندارد بلکه کارهای عمیق و ریشه‌ای و دراز مدت را در دستور کار دارد و با طرح‌های کلان وعمقی به جنگ دشمن می‌رود و رسالت خود را انجام می‌دهد به عنوان مثال برای خنثی شدن جنگ نرم دشمن طراحی‌های عمیق و ریشه‌ای را می‌طلبد که در دستور کار مسوولان نظام از جمله وزارت اطلاعات می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار