مشاور عالی شهردار بندرعباس گفت: اولویت اصلی روابط عمومی‌ها تعمیق روابط میان مردم با دستگاه‌ها و بیان هنرمندانه اقدامات آنها در خدمت به مردم است.
کد خبر: ۲۳۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 21 May 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان، سیدمحمد بنی‌هاشمی ظهر امروز در حاشیه نشست شورای روابط عمومی شهرداری بندرعباس، ضمن گرامیداشت هفته روابط عمومی، این هفته و برنامه‌های آن را فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های روابط‌عمومی‌ها در تعمیق روابط میان مردم با دستگاه‌های اجرایی از یک‌سو و بیان چالش‌های حرفه‌ای آن از سوی دیگر دانست.
 
وی با بیان اینکه نامگذاری روز 27 اردیبهشت به عنوان روز روابط عمومی نشان از اهتمام جدی مسئولان نسبت به اهمیت و کارکرد نهاد روابط عمومی است، افزود: امیدواریم دست‌اندرکاران روابط عمومی در جای جای استان هرمزگان نیز با حضور مؤثر خود در نظام اطلاع‌رسانی کشور، در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق برنامه چشم‌انداز 20 ساله کشور به ایفای نقش خود بپردازند.
 
مشاور عالی شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: مجموعه روابط عمومی شهرداری بندرعباس، پس از آغاز دوران طلایی با به‌کارگیری نیروهای جوان و متخصص در مرکز، اکنون به مرحله ای رسیده که شاهد رشد و هدفمند شدن سایر روابط عمومی های وابسته هستیم.
 
بنی‌هاشمی گفت: برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های وابسته شهرداری بندرعباس یکی از اقدامات قابل توجه در این حوزه است که اکنون شاهد برگزاری دومین دوره آن هستیم.
 
وی اضافه کرد: قطعا برگزاری این جشنواره برای تمامی مدیران شهرداری دارای اهمیت فراوان است، چراکه با سنجش روابط عمومی در بخش های تخصصی مربوطه، از عملکرد آنها طی یک سال گذشته اطلاع دقیق کسب خواهند کرد.
 
مشاور عالی شهردار بندرعباس ادامه داد: در سال جاری نیز روابط عمومی شهرداری بندرعباس رویکردی ای نوین و بهره گیری هرچه بیشتر از فضای مجازی مجازی را در دستور کار خواهد داشت و در این زمینه اقدامات قابل توجهی انجام خواهد داد.
 
بنی‌هاشمی اضافه کرد: مدیران باید ضمن درک صحیح و منطقی از روابط عمومی و کارکرد آن، در این بخش سرمایه گذاری بیشتری انجام دهند، چرا که بازده آن قابل توجه بوده و با عملکرد سازمانی رابطه مستقیم دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار