دبیر شورای مرکزی کانون فرزندان شاهد هرمزگان گفت: اعضای شورای مرکزی کانون فرزندان شاهد هرمزگان شامگاه جمعه مشخص شدند.
کد خبر: ۲۳۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 21 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهدی احترامی اظهار داشت: انتخابات شورای مرکزی کانون فرزندان شاهد استان هرمزگان شامگاه جمعه و با حضور جمعی از فرزندان شاهد این استان برگزار شد.
 
اعضای شورای مرکزی کانون فرزندان شاهد هرمزگان مشخص شدند
 
وی گفت: در مجمع عمومی این کانون مسائل و موضوعات و اولویت‌های آینده کانون فرزندان شاهد هرمزگان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و ثبت‌نام از کاندیداها نیز برای انتخابات شورای مرکزی انجام شد.
 
دبیر شورای مرکزی کانون فرزندان شاهد هرمزگان افزود: 13 نفر برای حضور در شورای مرکزی این کانون ثبت نام کردند که انتخابات برای انتخاب 7 نفر عضو اصلی و 3 نفر عضو علی‌البدل این کانون برگزار شد.
 
احترامی خاطر نشان کرد: پس از شمارش آرا به ترتیب صمد حمزه‌ای، حمید محمد حسینی تختی، مهدی احترامی، محمد آرامش، اسحاق عامری سیاهویی، خدیجه احترامی و مهدیه دهقانی به عنوان اعضای شورای مرکزی کانون فرزندان شاهد استان هرمزگان انتخاب شدند.
 
وی بیان کرد: حسام انصاریان، بهشته شمسایی و محمد غلامحسینی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
 
انتخابات شورای مرکزی کانون فرزندان شاهد هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود و از سال 88 این تشکل در استان کار خود را آغاز کرده و دارای 230 عضو در مجمع عمومی است.
 
وظیفه شورای مرکزی این کانون، هدایت، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برنامه‌های فرهنگی است که در کنار این تشکل، کانون پدران آسمانی نیز فعال است که بیشتر برنامه‌های ملی مرتبط با این بخش را پیگیری و راهبری می‌کند.
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار