معاون امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با سفر به جزیره قشم از زیرساخت‌های ورزشی این جزیره بازدید کرد.
کد خبر: ۲۳۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 20 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، امیررضا خادم در ادامه سفر به استان هرمزگان، صبح امروز وارد جزیره قشم شد و ضمن دیدار با ورزشکاران و فعالان ورزشی این جزیره و مسؤولان سازمان منطقه آزاد قشم، از زیرساخت‌های ورزشی بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس بازدید کرد.خبرگزاری فارس: بازدید معاون وزیر ورزش از زیرساخت‌های ورزشی قشم
 
وی صبح امروز در حاشیه این بازدیدها با تاکید بر اهمیت توسعه ورزش همگانی در جزیره قشم، اظهار داشت: شرایط آب و هوایی ایجاب می‌کند که فضاهای ورزشی در استان هرمزگان به طور سرپوشیده و با امکانات سرمایشی مناسب ساخته و تجهیز شود.
 
معاون امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: مناطق آزاد قابلیت‌ها و ظرفیت‌های خوبی در زمینه توسعه فضاهای ورزشی دارند و سرمایه‌گذاری در این زمینه موجب افزایش سرانه این منطقه، پویایی هر چه بیشتر جامعه شده و امکان میزبانی از رقابت‌های ملی و بین‌المللی را فراهم می‌کند.
 
خادم با اشاره به عزم دولت در توجه به توسعه زیرساخت‌ها در جزایر و افزایش میزان بهره‌مندی مردم این مناطق از امکانات و زیرساخت‌های ورزشی، گفت: شرایط برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در جزایر بیش از دیگر نقاط کشور فراهم است و هیات‌های ورزشی در این مناطق از فرصت‌های سرمایه‌گذاری استفاده کنند.
 
وی به امکان میزبانی جزیره قشم در مسابقات آبی اشاره کرد و گفت: با منابع خدادادی در این زمینه باید توسعه ورزش‌های دریایی در جزیره قشم و در استان هرمزگان با سرعت بیشتری انجام شود.
 
معاون وزیر ورزش در عین حال خواستار همکاری بیشتر مناطق آزاد با ورزشکاران و هیات‌های ورزشی شد و گفت: میزبانی مسابقات ملی در جزیره قشم سبب معرفی بیشتر و بهتر در مورد این استان شده و به تدریج میزان تمایل افراد بیشتری را به ورزش حرفه‌ای در این جزیره تقویت می‌کند.
 
خادم در بخش دیگری از اظهارات خود بر اهمیت واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی به بخش خصوصی نیز تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار