منتخب مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای با تاکید برحفظ وحدت و یکپارچگی مردم،به موضوع عدم تایید صحت انتخابات ازسوی هیات مرکزی نظارت واکنش نشان داد.
کد خبر: ۲۳۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳ 19 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، در این بیانیه  خالد زمزم نژاد با بیان اینکه برای احقاق حق مردم و صیانت از آرای آنان چشم اميد به حمايت قانون دوخته است،تاکید کرد: هرنوع اعتراض و انتقادی بایدازمجرای قانونی دنبال شود وهرحرکتی خارج ازاین چارچوب با هرتوجيهي مورد تایید نیست.


 وی با بیان اینکه رای مردم حق الناس است و باید درحراست ازاین امانت بزرگ همه خود را ملزم به قانون بدانند، اظهارکرد: به گواه هیات نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه و همچنین هیات نظارت مرکزاستان، انتخابات درهر دو دوره ،زیرنگاه تیزبین مجریان وناظران و سایرنهادهای نظارتی برگزارشد و درجوی آرام، سالم ترین و بی حاشیه ترین انتخابات را با حضورحماسی مردم شاهد بودیم.


زمزم نژاد همچنین گفت: درطول روند برگزاری انتخابات قانوگرایی و پرهیز از هر شائبه ای که با قانون و شرع مقدس اسلام درتقابل باشد سرلوحه ستاد تبلیغات انتخاباتی ام بوده است و برغم برخی بداخلاقی ها و بسترسازی ها جهت تاثیرگذاری درسلامت تبلیغات،هرگز،حتی دریک مورد نیزمنجربه تخلف نشد که گواه این ادعا نیز تأیید کامل روند برگزاری انتخابات ازسوی هیات های اجرایی وبالاخص هیات های نظارت بوده است.


 وی با قدردانی مجدد ازحضورپرشور وکم نظیرمردم درانتخابات خاطرنشان کرد: قطعا این حماسه بی نظیر در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس ایران اسلامی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری بود که عزت و سربلندی مردم شریف خطه حافظان خلیج فارس را بدنبال داشت.


زمزم نژاد یادآورشد: به همه مردم شریف منطقه که دل درگرو اتحاد و همدلی دارند توصیه دارم همان طورکه درطول برگزاری انتخابات اخلاق مداری و منش اسلامی را سرلوحه کارشان قرارداده بودند و درجوی آرام، به دور ازهر گونه حرکت تفرق انگیز و خلاف مصالح نظام درصحنه حضورداشتند، اینک نیزدرکمال آرامش ازهراقدامی که باعث تنش درجامعه می شود پرهیز نمایند.


منتخب مردم بندرلنگه،بستک و پارسیان درپایان با ابرازامیدواری از اینکه ملاک تصمیم گیری ها فقط قانون باشد، تاکید کرد: ازهمه ظرفیت های قانونی برای دفاع ازحق مردم شریف حوزه انتخابیه ام وصیانت ازآرای آنان استفاده و موضوع را تا حصول نتیجه پی گیری خواهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار