معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به نرخ پایین مشارکت اقتصادی زنان هرمزگان نسبت به کشور گفت: با توجه به توانمندی زنان و وجود ظرفیت‌های اقتصادی در استان باید نرخ مشارکت زنان هرمزگانی در فعالیت‌های اقتصادی افزایش یابد.
کد خبر: ۲۳۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 19 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اکرمی عصر امروز در نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان هرمزگان اظهارداشت: زنان خانه دار شهری، زنان و دختران دانش ‌آموز و دانشجو، زنان کارمند و مدیر، زنان سرپرست خانوار، زنان روستایی و زنان فعال اقتصادی در واقع جامعه هدف زنان را تشکیل می‌دهند.
 
وی در ادامه بیان‌داشت: باتوجه به متفاوت بودن مسائل و مشکلات هر حوزه، باید برنامه‌های جداگانه ای برای هر گروه  تدارک دیده شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر بررسی اولویت‌های زنان و دختران تصریح‌کرد: باید با برنامه‌ریزی و ایجاد راهکار عملی جهت رفع مسائل و مشکلات آنان قدم برداشت.
 
اکرمی همچنین با اشاره به نرخ پایین مشارکت اقتصادی زنان هرمزگان نسبت به کشور ابرازداشت: بانوان استان در تولید ملی نیز مشارکت اندکی دارند و باتوجه به توانمندی زنان و وجود ظرفیت‌های اقتصادی در استان باید پیگیری شود که زنان وارد عرصه اقتصادی شود.
 
وی اذعان‌داشت: مشکل اصلی کشور و استان در واقع کمبود اعتبار و نقدینگی و امکانات نیست بلکه مهارت نداشتن واقدام وعملی نکردن کارها در عرصه ها و حوزه های مختلف است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه باید رویکرد و نگاه مان را نسبت به کار تغییر دهیم بیان‌کرد: از امکانات و ظرفیت‌های موجود ادارات و سازمان‌ها بلااستفاده می‌توان برای انجام کار اقتصادی و اجتماعی استفاده کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار