فرماندار پارسیان هرمزگان، الحاق پنج روستای این شهرستان را به استان فارس تکذیب کرد و گفت: برخی با ایجاد جو روانی قصد تشویش اذهان عمومی دارند و با این عده برخورد قانونی خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸ 19 May 2016
فرماندارپارسیان هرمزگان الحاق پنج روستای این شهرستان را به فارس تکذیب کرد

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از ایرنا، محمد رادمهر فرماندار پارسیان سه شنبه شب درنشست شورای اداری گفت: متاسفانه برخی در فضاهای مجازی با مطرح کردن موضوع الحاق پنج روستای غرب پارسیان قصد دارند جو آرام شهرستان را ملتهب کنند و این موضوع را بازیچه اهداف سیاسی خود قرار داده اند
وی ادامه داد : همه مردم بدانند که هیچ برنامه در این خصوص در دستور کار نیست و فقط برخی در حال بهره برداری از اهداف شوم خود هستند و قصد دارند با ایجاد جو روانی و انتشار اخبار کذب تشویش اذهان عمومی کنند.

' پنج روستای ساحلی پارسیان هرمزگان شامل فارسی ، اکبری ، سروباش ، تنبو شمالی و تنبو جنوبی است'.

هفته گذشته یکی از نشریات استان فارس به موضوع پیوستن پنج روستای شهرستان پارسیان هرمزگان به استان فارس دامن زد که به سوژه فعالان رسانه ،سیاسی و فرهنگی تبدیل شد.

به گزارش ایرنا ، انتشار تصویری ازصفحه اول روزنامه خبرجنوب در گروه ها و شبکه های مجازی استان هرمزگان موجب شده تا در کنار موضوع واگذاری پنج روستای یاد شده به استان فارس بحث هایی نیز درباره مدیریت ارشد استان بین اعضای این گروهها شکل بگیرد.

عده ای مطرح شدن سوژه یاد شده را نتیجه ناتوانی استاندار هرمزگان برای پایان همیشگی این موضوع و اکتفای وی به مسکوت کردن و تعویق اجرای آن می دانند.

عده ای دیگر نیز مشغول شدن نمایندگان هرمزگان به موضوع جابجایی استاندار و تغییر مدیران استان را به عنوان غفلت از آنچه دغدغه های اصلی می نامند تلقی کرده اند.

روزنامه خبرجنوب عکس و تیتر صفحه اول شماره روز شنبه (18اردیبهشت) خود را 'فارس دل به دریا می زند' انتخاب کرده است.

خبر کامل این تیتر را نیز در همان صفحه اول منتشر کرده و به نقل از معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس اتصال این استان به خلیج فارس را موجب شدت گرفتن رونق اقتصادی فارس اعلام کرده است.

به نوشته روزنامه خبرجنوب هادی پژوهش در سفر به شهرستان خنج افزود:اتصال فارس به خلیج فارس از مصوبه های دولت و شورای عالی امنیت ملی است که با محقق شدن آن تحول عظیمی در فارس روی خواهد داد.

طرح جداسازی بخش‌هایی از استان هرمزگان و پیوستن آن به استان فارس در اواخر دولت دوم محمود احمدی نژاد به تصویب رسید.

بر مبنای این طرح پنج روستای صورباش، فارسی، اکبری، تمبو جنوبی و تمبو شمالی از بخش کوشکنار تابع شهرستان پارسیان در استان هرمزگان جدا شده و به شهرستان لامرد استان فارس ملحق می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار