مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: توسعه جزیره هندورابی با همکاری مشاور آلمانی در حال اجراست اما در این خصوص منتظر پایان طرح جامع نمانده ایم و احداث زیرساخت‌ها را آغاز کردیم.
کد خبر: ۲۳۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 15 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیراصغر مونسان با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور درخصوص توسعه هندورابی در سفر قبل گفت: توسعه جزیره هندورابی با همکاری مشاور آلمانی در حال اجراست اما در این خصوص منتظر پایان طرح جامع نماندیم و احداث زیرساخت‌ها را آغاز کردیم.
 
مونسان با اشاره به فرودگاه آماده بهره‌برداری هندورابی افزود: بندرگاه، هتل، تأسیسات برق، آب شیرین‌کن و توسعه فضای سبز با کاشت گیاهان بخش‌هایی از اقدامات انجام‌شده در جزیره هندورابی است.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص توسعه زیر ساخت‌های بهداشت و درمان در راستای ارتقای توریست سلامت گفت: افتتاح فاز ٣ بیمارستان، افزایش تخت‌های بیمارستانی از ٣٢ به ٦٤ تخت، راه‌اندازی بخش اطفال و نوزادان، بخش ویژه زنان، کلینیک امام علی (ع)، توسعه و تجهیز اتاق عمل مغز و اعصاب، اورولوژی، لاپاروسکوپی، آندوسکوپی، کلونوسکوپی، خرید تجهیزات آزمایشگاه جدید، واحد ایزوله، فراهم‌کردن زیرساخت‌های گردشگری سلامت با راه‌اندازی بخش vip، خرید دستگاه‌های دانسیومتری، آمبولانس، تجهیزات فیبرواسکن و MRI با همکاری بخش خصوصی از اقدامات صورت‌گرفته است.
 
وی در پایان به کسب درجه امتیاز عالی توسط بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش اشاره کرد که با توجه به امتیازهای به‌دست‌آمده در حوزه‌های استاندارد، مدیریتی، بالینی و بهداشتی از سوی وزارت بهداشت و درمان به این بیمارستان تعلق گرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار