با حضور چند تن از اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران و مسئولین استانی، مراسم معارفه مدیر امور شعب بانک ملی هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 08 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مراسم معارفه عبدالله آبسواران مدیر جدید امور شعب بانک ملی هرمزگان با حضور دو تن از اعضای هیأت مدیره این بانک و مشاور و مدیر حراست کل بانک ملی ایران ظهر امروز در بندرعباس برگزار شد.
 
در این مراسم یکی از اعضای هیأت مدیره با بیان اولویت‌ها و اهمیت‌های پیش روی بانک ملی ایران در دوران پسابرجام، اظهار داشت: هرمزگان قابلیت‌ها و ظرفیت‌های متنوع اقتصادی دارد که اگر سرمایه‌گذاری مناسب و هوشمندانه‌ای در این ظرفیت‌ها صورت گیرد، نه تنها اشتغال فراوانی به دنبال دارد بلکه منافع اقتصادی آن نیز به این استان خواهد رسید.
 
برات کریمی افزود: نقش سیستم بانکی در موفقیت‌های اقتصادی کشور بسیار چشمگیر است و تامین سرمایه واحدهای تولیدی در کشور عمدتا بر دوش بانک‌ها است و لذا این مهم رسالت سنگینی را بر دوش شبکه بانکی کشور قرار داده است.
 
وی ادامه داد: در شرایط تحریم روزهای سختی بر اقتصاد کشور و شبکه بانکی گذشت و بسیاری از مشکلاتی که بر روند تولید و فعالیت بنگاه‌های اقتصادی در کشورمان بروز کرد، برای بانک‌ها نیز مشکلات و موانعی را سبب شد که اگر تلاش و همدلی شبکه بانکی کشور نبود، عبور از این مشکلات بسیار سخت بود.
 
عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران خاطر نشان کرد: با رفع تحریم‌ها به تدریج شرایط برای عبور از مشکلات آسان‌تر شده و امکان مدیریت بهتر منابع ملی برای توسعه کشور بیش از گذشته فراهم می‌آید و باید در این راه به دولت تدبیر و امید کمک کرد.
 
برات کریمی اضافه کرد: در شرایط پسابرجام، رسالت شبکه بانکی کشور و بانک ملی بسیار بالاتر است به طوری‌که باید به همان اندازه که در دوران تحریم برای عبور از مشکلات تلاش کردیم باید در شرایط پسابرجام برای استفاده از فرصت‌ها تلاش کنیم تا برخی مشکلات و موانع آن دوران را از پیش رو برداریم.
 
وی با بیان این که اقتصاد کشور ما در شرایط حاضر زخم خورده است، عنوان کرد: علاج این وضعیت با همدلی، همکاری و کمک به یکدیگر برای عبور از مشکلات و مرهم نهادن بر مشکلات فراوانی است که به تولید وارد شده و همه وظیفه داریم در این زمینه صادقانه و مسئولانه اقدام کنیم.
 
عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران با اشاره به توانمندی و ظرفیت خوب نیروهای اقتصادی هرمزگان در شبکه بانکی کشور، اظهار کرد: در هرمزگان منابع مالی خوبی جذب شده و باید این منابع در خدمت تولید و پیشرفت کشور بخصوص با اولویت واحدهای اقتصادی صادرات محور قرار گیرد.
 
در این مراسم از تلاش‌های علی رنجبری در دوره 30 سال خدمت خود در شبکه بانکی کشور تقدیر و عبدالله آبسواران به عنوان مدیر جدید امور شعب بانک ملی استان هرمزگان معرفی شد.
 
به گزارش فارس، اعضای شورای شهر بندرعباس، محمد رضا حسینی عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران، عبدالله‌زاده مدیر حراست بانک ملی ایران و مدیران دیگر بانک‌های استان حضور داشتند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حاجی علی پور اداره امور شعب استان هرمزگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
با سلام انتخاب بجا وشایسته ای بود با انتخاب آقای عبدالله آبسواران آن شاالله با همدلی وهمکاری همکاران در اهداف پیشبرد بانک موفق باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار