رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان گفت:تمام بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی، پایگاه های اورژانس داروخانه ها و دیگر واحدها و مجموعه های وابسته به این بخش برای خدمات رسانی به مردم هرمزگان و مسافران نوروزی در تعطیلات نوروزی آمادگی کامل دارند.
کد خبر: ۱۹۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 14 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر محمد شکاری دوشنبه در یک نشست خبری افزود: در تعطیلات نوروزی امسال ، 238 پزشک عمومی در مراکز بهداشت روستایی و شهری،189 نفر ماما ، 140 نفر پزشک تمام وقت متخصص و هزار و 700 نفر در کادر پرستاری در مراکز درمانی حضور فعال دارند و همچنین 42 داروخانه شبانه روزی در صبح و بعدازظهر در سراسر استان آماده خدمات رسانی هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این نشست اظهار داشت:از 25اسفند امسال تا 15فروردین سال آینده ،59 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شامل 55 پایگاه ثابت و چهار پایگاه موقت فعال خواهند بود.

دکتر مهدی حسنی آزاد تعداد ادامه داد:از این تعداد ، 17 پایگاه شهری ، 38 پایگاه جاده ای و چهار پایگاه موقت در مناطق پرجمعیت مانند بندر پل ، لافت، ساحل قشم و زیارتعلی رودان مستقر خواهد دانست که 400 نفر به صورت شبانه روزی در آنها فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان کرد:امسال هفتاد دستگاه آمبولانس زمینی و سه آمبولانس دریایی در جزایر هرمز و قشم و یک فروند آمبولانس هوایی به کار گرفته می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار