نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات، گفت: با این مشارکت حداکثری بستر لازم و عزم استواری برای آبادانی بیشتر کشور ایجاد شده و باید تلاش خوبی در این زمینه انجام دهیم.
کد خبر: ۱۹۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 08 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری در سیزدهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان با قدردانی از زحمات تمامی مدیران هرمزگان طی سال 94 بیان داشت: امیدوارم سال جدید را با تدبیر و خلاقیت بیشتر آغاز و در جلب رضایت مردم و ارائه خدمات کوشش بیشتری داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: در سال جاری اقدامات خوبی در جهت عمران و آبادانی هرمزگان صورت گرفت و همت مدیران ثابت کرد که می توان کارهای بزرگی انجام داد.
 
استاندار هرمزگان با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات، افزود: با این مشارکت حداکثری بستر لازم و عزم استواری برای آبادانی بیشتر کشور ایجاد شده و باید تلاش خوبی در این زمینه انجام دهیم.
 
جادری در ادامه به بخشنامه جدید ارزیابی عملکرد دستگاه هایی اجرایی اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم فرآیندی که در این راستا در حال انجام است به خوبی کیفیت و اثربخشی خود را نشان دهد و اگر این موضوع پیگیری شود ارتقا عملکرد سازمانی و افزایش کارآیی و اثربخشی دستگاه های دولتی را در پی خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه اعتباراتی برای سال جاری در سطح ملی هنوز توزیع نشده است، اضافه کرد: مدیران دستگاه های استان حتما به سازمان های مرکزی خود مراجعه و اعتباراتی را در آخر سال برای دستگاه های اجرایی استان جذب کنند.
 
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار داشت: پرداخت حقوق و عیدی تمامی کارکنان در اولویت ما قرار دارد و اعتباری که به استان تخصیص می یابد را براساس مصوبات توزیع خواهیم کرد.
 
جادری با تاکید بر اینکه شورای برنامه ریزی باید تنگناها، فرصت ها و مزیت های استان را به چالش و بحث بگذارد، خاطرنشان کرد: دستگاه های مختلف باید برش استانی برنامه ششم را برای هرمزگان تهیه کنند تا برای پنج سال آینده هدف گذاری داشته باشیم.
 
وی گفت: مبنای پیشرفت و توسعه و عمران، برنامه ریزی است و از سال آینده انتظار داریم مدیران این بحث را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.
 
استاندار هرمزگان تصریح کرد: استان هرمزگان در دو سال گذشته خوش درخشیده و در مسیر توسعه پایدار در حال حرکت است و باید به سمت تعالی سازمانی پیش برویم.
 
تصویب طرح جامع تفصیلی شهر سرگز احمدی
 
همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان در این نشست عنوان کرد: طرح جامع تفصیلی شهر سرگز احمدی که در این نشست شورای برنامه ریزی مطرح شد با رای اعضای شورا به تصویب رسید.
 
صالح دریانورد ادامه داد: شیوه ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی تغییر یافته است و اقداماتی در زمینه شاخص های عمومی و اختصاصی باید صورت گیرد که شیوه نامه آن ابلاغ شده است.
 
وی افزود: کارگروه های مختلفی ذیل شورای برنامه ریزی استان فعالیت می کنند که از جمله آنها کارگروه زیربنایی است که تغییر کاربری اراضی را نیز بررسی می کند.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان تصریح کرد: دستگاه هایی اجرایی باید به استانداردسازی تناسب میان زمین و فعالیتی که قرار است در آن صورت گیرد توجه بیشتری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار