فرماندار چرداول گفت: در ایام مبارک دهه فجر امسال 32 پروژه عمرانی، خدماتی و طرح تسهیلاتی با بیش از 120 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۷۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 30 January 2016

فرماندار چرداول گفت: در ایام مبارک دهه فجر امسال 32 پروژه عمرانی، خدماتی و طرح تسهیلاتی با بیش از 120 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
به گزارش تابناک ایلام؛پرویز کولانی روز شنبه درخصوص بهره برداری پروژه های عمرانی وخدماتی اظهار کرد: در این ایام عملیات اجرایی 2 طرح بلوار راه کربلا و بلوار مقاومت شهر شباب به طول سه کیلومتر نیز با حضور مسئولان در این شهرستان آغاز می شود.
وی افزود: طرح های گازرسانی، فضاهای آموزشی، کارگاه های قالیبافی و حصیر بافی، واحدهای مسکونی مددجویان و پارک امید این شهرستان نیز در این ایام به بهره برداری می رسند.
کولانی تاکید کرد: یکی از خواسته های مردم بخش زاگرس از توابع این شهرستان گازرسانی بود که در این دولت به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و در ایام مبارک دهه فجر تمام روستاها و مرکز این بخش از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

** سپاه چرداول 64 ویژه برنامه در دهه مبارک فجر اجرا می کند
فرمانده سپاه ناحیه چرداول گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، 64 برنامه شاخص در این شهرستان اجرا می شود.
سرهنگ پاکزاد نوید درخصوص برنامه های شاخص این شهرستان اظهار کرد: اعزام تیم های پزشکی و ویزیت رایگان مردم مناطق محروم، نشست های بصیرتی، همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال، رزمایش، کوهنوردی و راهپیمایی از برنامه های شاخص این ایام است.
وی دیدار بسیجیان با امام جمعه شهرستان، سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، غبارروبی مزار شهدا، رژه خودرویی، صبحگاه دانش آموزیا را ز دیگر برنامه هایی اعلام کرد که در دهه فجر توسط بسیج و سپاه اجرا می شوند.
فرمانده سپاه چرداول تاکید کرد: این برنامه ها در 124 پایگاه مقاومت شهری و روستایی این شهرستان برگزار می شود.
سرهنگ نوید یادآور شد: توجه به اندیشه ها و دیدگاه های امام راحل و رهبر معظم انقلاب در راستای تقویت، تحکیم و وحدت در برنامه های دهه فجر در اولویت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار