مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان کشور با اشاره به وجود 90 هزار زندانی جرائم غیرعمد در کشور، گفت: با کمک رئیس قوه قضاییه، آمار زندانیان دیه ناشی از تصادفات رانندگی در مازندران به صفر رسیده است.
کد خبر: ۱۳۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲ 30 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، سید اسدالله جولایی شامگاه دوشنبه در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مازندران در باشگاه برق ساری با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، اظهار داشت: سالار شهیدان فرهنگ کمک به همنوع را دوست دارد و باید این فرهنگ در جامعه ترویج شود.
وی افزود: باید درود فراوان فرستاد به شهید اسدالله لاجوردی که ستاد دیه کشور را در سال 69 بنا نهاد تا در برهه کنونی بتوانیم با کمک خیران زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کنیم.

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان کشور با اشاره به اینکه فردی ستاد دیه را در کشور بنا کرده که شدیدترین شکنجه‌های رژیم منحوس پهلوی را در زندان‌ها تحمل کرده است، تصریح کرد: 90 هزار زندانی جرائم غیرعمد از آغاز تاسیس ستاد دیه از زندان‌های کشور آزاد شدند.

جولایی با بیان اینکه ریشه بسیاری از تجمع زندانیان غیرعمد ناشی از فقر فرهنگی است، افزود: باید بر اساس دستورات دین، تخلفات رانندگی نکنیم تا بتوانیم زندان‌های خود را مملو از زندانیان جرائم غیرعمد نکنیم.

وی با اعلام اینکه مقام معظم رهبری گله متعددی به واسطه عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشتند، گفت: باید با درس آموزی از مبانی دینی و قرآنی جلوی ترویج محرمات در جامعه را بگیریم.

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان کشور با بیان اینکه برکت سفر رئیس قوه قضاییه به استان زمینه آزادی 270 زندانی جرائم غیرعمد مازندران فراهم شده است، افزود: در مرحله نخست 110 نفر با دو میلیارد تومان امروز آزاد شدند.

جولایی با اشاره به اینکه 700 میلیون تومان توسط ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد پرداخت شده است، گفت: تعداد زندانیان بدهکاران دیه ناشی از تصادفات رانندگی در مازندران به صفر رسیده است.

وی با بیان اینکه نقش خیران در کمک به زندانیان جرائم غیرعمد بسیار ستودنی است، افزود: باید در کار نیک شتاب کنیم تا بتوانیم از اجر معنوی و اخروی برخوردار شویم.

تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار