فرمانده سپاه ناحیه چرداول:
فرمانده سپاه ناحیه چرداول از برگزاری 61 برنامه متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی در قالب 407 اجرا به مناسبت هفته بسیج درسطح رده های تحت امر سپاه ناحیه خبرداد
کد خبر: ۱۳۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 18 November 2015
فرمانده سپاه ناحیه پرداول روز چهارشنبه در نشست خبری بمناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهار کرد: نام بسیج یادآور خاطرات عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ایران است و اگر روزهای خاطره انگیز دفاع مقدس را یادآوری کنیم نقش و اهمیت بسیج در خلق حماسه انگیزترین صحنه های تاریخ را می بینیم.

به گزارش تابناک ایلام،سرهنگ پاکزاد نوید گفت:بسیج ضامن امنیت کشور است و تلاش می کنیم با اجرای برنامه های متنوع روحیه نشاط، خودباوری و مقابله با استکبار و نظام سلطه را به مردم نشان دهیم، افزود: 61 برنامه متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی در قالب 407 اجرا، در هفته بسیج برگزار می شود.
سرهنگ نوید فضاسازی تبلیغاتی، دیدار بسیجیان با امام جمعه، همایش پیاده روی خانوادگی، نشست های فرهنگی و بصیرتی، افتتاح پایگاه های مقاومت و طرح های بسیج سازندگی در قالب اقتصاد مقاومتی و اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان را از مهمترین این برنامه اعلام کرد.
وی تاکید کرد: اعزام اردوهای جهادی، ویزیت رایگان مردم مناطق محروم، برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم و تجلیل از پیشکسوتان بسیجی شهرستان از دیگر برنامه های هفته بسیج در چرداول است.
وی یادآور شد: در نیمه اول امسال 42 طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار سه میلیارد ریال اجرایی شد که زمینه اشتغال 100 نفر را فراهم کرده است.
فرمانده سپاه ناحیه چرداول افزود: در هفته بسیج امسال همچنین مساجد روستاهای شله کش و برآفتاب با 120 میلیون ریال و همچنین 2 پایگاه مقاومت با اعتبار 200 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.
فرمانده سپاه ناحیه چرداول در پاسخ به سوال خبرنگار سایت تابناک ایلام در خصوص برنامه های بسیج در راستای مقابله باجنگ نرم وکاهش آسیبهای ناشی از ماهواره در سطح شهرستان چرداول خاطرنشان کرد:برنامه های متنوعی در این خصوص به حوزه خواهران واگذار شده و با برگزاری برنامه های فرهنگی و ارشادی توانسته ایم گام های موثری در این حوزه ها برداریم.
وی از جمع آوری 80 گیرنده ماهواره با همکاری مردم و واگذاری گیرنده دیجیتال از سوی بسیج به خانواده ها نیز خبر داد.
29 آبان تا پنجم آذر بنام هفته بسیج نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار