حوزه معاونت عمرانی استانداری هرمزگان چندین ماه است که با سرپرست اداره می شود و جاسم جادری استاندار هرمزگان به دنبال گزینه ای قوی و با تجربه برای این پست بود که شنیده شده انتصاب زندوکیلی در این معاونت تقریبا نهایی است.
کد خبر: ۱۲۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 10 November 2015
به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، مهدی زند وکیلی گزینه جدید انتصاب در معاونت عمرانی استانداری هرمزگان است که چهره ای شناخته شده در حوزه توسعه، عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور است و مدت زمانی را نیز به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان فعالیت می کرد.

وی معاون عمرانی استانداری مرکزی نیز بوده است.

حوزه معاونت عمرانی استانداری هرمزگان چندین ماه است که با سرپرست اداره می شود و جاسم جادری استاندار هرمزگان به دنبال گزینه ای قوی و با تجربه برای این پست بود که شنیده شده انتصاب وی در این معاونت تقریبا نهایی است.

چند ماه پیش تراکمه معاون عمرانی استانداری هرمزگان که برای انتصاب وی تلاش های فراوانی از سوی نمایندگان استان و استاندار هرمزگان صورت گرفت، تنها پس از 5 ماه از انتصابش استعفا داد و دالمن به عنوان سرپرست این معاونت به طور موقت منصوب شد.

زندوکیلی از مدیران با تجربه حوزه عمرانی کشور است که سوابق مختلفی در زمینه اجرای پروژه های بزرگ و ملی دارد و به نظر می رسد که حضور وی در این جایگاه در استاندار هرمزگان می تواند زمینه ساز اجرای سریعتر پروژه های عمرانی در استان بوده و از آن جائیکه وی سابقه مدیریت در هرمزگان را دارد لذا می تواند هماهنگی مطلوبی را در بخش های مختلف عمرانی این استان ایجاد کند.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سمانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
جای تشکر داره از آقای تراکمه که با این همه زور و زحمتی که آقای استاندار کشیدند و نمایندگان پیگیری کردند بعد از 5 ماه کار را رها کردند و رفتند.
جای این سوال هست که از آقای تراکمه بپرسیم که شما با این کارتان با آبروی نیروهای بومی استان بازی کردید و پست را رها کردید و رفتید درست نبود
موفق باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار