در نخستین نشست هیئت مدیره دوره ششم خانه مطبوعات استان هرمزگان رئیس، نایب رئیس، مدیرعامل، خزانه دار و منشی خانه مطبوعات هرمزگان انتخاب شدند. حسن داوری سابقه 13 سال فعالیت رسانه ای دارد و اکنون رئیس دانشگاه آزاد رودان است.
کد خبر: ۱۱۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 21 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، نخستین نشست هیئت مدیره دوره ششم خانه مطبوعات استان هرمزگان با حضور تمامی اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات برگزار شد.
 
این جلسه با دستور کار تعیین رئیس، نایب رئیس، مدیرعامل، خزانه دار و منشی خانه مطبوعات هرمزگان تشکیل شد که در این نشست با رای اکثریت اعضای هیئت مدیره ، حسن داوری به عنوان رئیس، محمود رئیسی به عنوان نایب رئیس، فاطمه رکن الدینی به عنوان مدیرعامل، شهین صادقی به عنوان خزانه دار و نیما نبی زاده به عنوان منشی خانه مطبوعات هرمزگان انتخاب شدند.
 
در ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات هرمزگان که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، با رای اعضای این خانه، حسن داوری، فاطمه رکن الدینی، ساره چشم براه، محمود رئیسی، نیما نبی زاده، شیرزاد عزتی و شهین صادقی به عنوان اعضای هیئت مدیره و اعظم رام و علی نظری به عنوان بازرسان خانه مطبوعات هرمزگان انتخاب شدند.

حسن داوری رئیس جدید خانه مطبوعات هرمزگان دارای مدرک دکترای مکانیک از دانشگاه هرمزگان است و سابقه مدیرمسئولی روزنامه سفیر جنوب و عضویت در هیات رئیسه خانه مطبوعات هرمزگان در دوره های قبل را نیز در کارنامه خود داراست.
 
گفتنی است؛ شیرزاد عزتی رئیس سابق خانه مطبوعات هرمزگان نیز به دلیل مشغله کاری و با توجه به انجام کارهای تحقیقاتی و علمی و همکاری و مشاوره با روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، برای ریاست این دوره از خانه مطبوعات کاندیدا نشد.
 
وی در اولین نشست هیئت مدیره خانه مطبوعات، بیان داشت: تمام توان و تجربه خود را جهت یاری تیم جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات به کار خواهم گرفت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
احسنت بر جناب داوری و اهالی مطبوعات هرمزگان
خدا قوت خدمت جناب خورشید زاده و پاکزاد و رفیعی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار