کد خبر: ۱۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۸ 07 March 2015
‌مربی هیئت تیر و کمان البرز با اشاره به اینکه لیگ تیر و کمان‌‌ نیازمند پخش تلویزیونی است، گفت: پخش زنده تیر و کمان سبب جذب بیشتر اسپانسر می‌شود.
بهزاد پاکزاد اظهار داشت: مسابقات لیگ تیر و کمان از سطح کیفی خوبی برخوردار است و این به دلیل پخش شدن کمان‌داران تیم ملی در تیم‌های مختلف است.
مربی تیم هیئت تیر و کمان استان البرز با ابراز رضایت کلی از وضعیت لیگ و میزبانی، افزود: یک مقدار ‌پیمودن مسافت‌ها برای تیم‌ها آزار‌دهنده است.
وی درباره حمایت باشگاه‌ها و حامیان مالی این رشته، افزود: در تیر و کمان اسپانسر چندانی وجود ندارد و برخی هم که جذب می‌شوند خیلی زود تیم را رها می‌کنند.
پاکزاد با بیان اینکه تیر و کمان رشته جذابیست و جای سرمایه‌گذاری دارد، گفت: متاسفانه اسپانسرها به دلیل هیجان و پخش تلویزونی برخی مسابقات بیشتر به سمت توپ و تور می‌روند.
وی با اشاره به کسب مدال طلای آسیایی در این رشته، افزود: اگر مسئولان و صدا و سیما پخش مسابقات این رشته را بیشتر کنند، اسپانسرها نیز تمایل بیشتری برای حمایت از تیر و کمان پیدا می‌کنند و زمینه برای کسب مدال‌های جهانی و المپیکی ایجاد می‌شود.
مربی تیم هیئت تیر و کمان استان البرز درباره راهکارهای گسترش این رشته، گفت: هیئت‌های استان‌ها و باشگاه مکان‌های بیشتر به این رشته اختصاص دهند و کمان‌های آموزشی در اختیار ورزشکاران جوان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار