استاندار هرمزگان تاکید کرد
تابناک هرمزگان // دکتر عباسی معاون وزیر کشور هدف توطئه های دشمنان نظام را مایوس کردن مردم دانست که تلاش‌های خائنانه زیادی در این راستا انجام داده‌اند و جز شکست برداشتی نداشته اند.
کد خبر: ۱۰۸۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ 22 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//جلسه کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی،سلامت،زنان و خانواده به ریاست استاندار هرمزگان و با حضور محمد عباسی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور برگزار و مباحث مرتبط با آسیب‌های اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه استاندار هرمزگان پس از ارائه گزارش مبسوط آماری از وضعیت آسیب‌های اجتماعی، حل این مسائل را در گرو برنامه ریزی دقیق و عمل گرایی مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و تخصیص اعتبار مناسب دانست و گفت: یکی از مسائل عمده‌ای که به آسیب‌های اجتماعی در استان دامن می‌زد مسئله بافت فرسوده و عدم ساماندهی این مناطق در استان بود.

وی افزود: خوشبختانه با رویکرد مثبت دولت سیزدهم این مسئله در هرمزگان درحال ساماندهی است و مردم ساکن در این مناطق می‌توانند اسناد مالکیت منازل خود را دریافت کنند تا جریان نوسازی و خروج محلات از بن بست های فرسودگی آغاز شود.دوستی اجرای طرح بازآفرینی شهری را راهکار مهمی در جهت بهبود وضعیت زیست شهری مردم دانست و گفت: در شهرستان‌های مختلف فرمانداران مکلف هستند این طرح را در محلات هدف انجام دهند.
استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به ظرفیت بی نظیر استان در حوزه سواحل و جزایر گفت: گستردگی سواحل و جزایر استان می‌طلبد در ساختار استان یک اصلاح صورت گیرد و معاونت سواحل و جزایر ایجاد شود.وی تصریح کرد: 14 جزیره با مسائل متنوع و مختلف و 2232 کیلومتر خط ساحلی با احتساب 130 خور و محیط پیرامونی، نیازمند ایجاد یک معاونت است که ضعف موجود را پوشش دهد، توقع می‌رود این مسئله پیگیری و حل شود.
دکتر محمد عباسی معاون وزیر کشور نیز در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های استاندار هرمزگان در راستای اجرای طرح بازآفرینی شهری و تلاش برای کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی در سطح بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی استان گفت: دشمنان نظام با توطئه‌های مختلف به دنبال مایوس کردن مردم هستند و تلاش‌های خائنانه زیادی در این راستا انجام داده‌اند که جز شکست برداشتی نداشته اند. وی افزود: دشمن از انقلاب اسلامی کینه دارد چون متعلق به مردم است به همین علت در برابر نظام ایستاده و در حق مردم خیانت‌های متعدد انجام داده است، دشمن با هدف گذاری دقیق درصدد ضربه زدن به اقشار کمتر برخوردار است که همیشه وفاداری خود به نظام را نشان داده‌اند.
عباسی گفت: دشمن گمان می‌کند توانایی فعالیت علیه ما را دارد اما در این 43 سال تاکنون نتوانسته نظام را و مردم را از مسیر اصلی خود منحرف کند. وی با اشاره به پیچیدگی موضوعات اجتماعی تصریح کرد: دشمنان به دنبال هراسی که از سبک زندگی ایرانی اسلامی دارند باهدف ترویج ابتذال و تغییر سبک زندگی وارد عمل شده است اما ما بایستی به نحوی برنامه‌ریزی کنیم تا سبک زندگی ایرانی و اسلامی همچنین کرامت انسانی خانواده حفظ شود. رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر نیز برنامه ریزی زیادی انجام داد اما محاسبات آنها درست در نیامد و با حضور مردم ولایتمدار در صحنه توطئه دشمنان در این زمینه نیز خنثی شد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار