معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان میناب:
تابناک هرمزگان// معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان میناب از دریافت یک هزار و ۱۳۰ اثر دانش آموزی سراسر کشور توسط دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر درسی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲ 21 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//  داریوش فدویان گفت: تاکنون آثار بسیار زیبا از گروههای دانش آموزی کشور به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب رسیده است که دانش آموزان سه استان هرمزگان، خوزستان، گیلان و البرز بیشترین مشارکت را در این زمینه داشته اند.

وی افزود: یک هزار و ۱۳۰ اثر توسط دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر درسی دریافت شده است و پیش بینی می شود این آمار به حدود یک هزار و ۳۰۰ اثر نزدیک شود.

به گفته فدویان، برای آماده سازی این یک هزار و ۱۳۰ اثر دریافت شده، بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانش آموز پایه پنجم و شش به صورت گروهی متشکل از دو الی چهار دانش آموز مشارکت داشته اند.

این مسئول اضافه کرد: دیگر گروه های دانش آموزی که در مراحل تمرین، آماده سازی یا فیلم برداری از اثر خود هستند، تا پنجم بهمن ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند آثار خود را به صورت فیلم در کانال این جشنواره، در برنامه شاد بارگذاری کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان میناب تصریح کرد: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار، در دو بخش آموزشی و‌هنری، آثار مورد ارزیابی داوران مجرب قرار می گیرند و در نهایت ۲۰ اثر راه یافته به مرحله نهایی در ۱۰ بهمن ماه سال جاری معرفی خواهند شد.

فدویان با بیان اینکه مرحله نهائی جشنواره ملی تئاتر درسی به صورت اجرای زنده آثار راه یافته انجام خواهد شد، افزود: مرحله نهائی جشنواره ملی تئاتر درسی از ۲۳ بهمن ماه با پذیرش دانش آموزان آثار برتر در شهرستان میناب آغاز خواهد شد و در ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ با معرفی نفرات برتر پایان می یابد.

این مسئول بیان داشت: جشنواره ملی تئاتر درسی به علت مطابقت بسیار با اهداف ششگانه هدف سند تحول بنیادین آموزش و‌پرورش، مورد توجه وزارت آموزش و‌پرورش قرار گرفته است.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار