تابناک هرمزگان// مرحله اول طرح واکسیناسیون تکمیلی (سرخک سرخجه ،پولیو و کووید) و تجویز ویتامین A در اتباع خارجی شهرستان رودان با موفقیت به پایان رسید .
کد خبر: ۱۰۸۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲ 16 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان از پایان مرحله اول کارزار واکسیناسیون تکمیلی (سرخک سرخجه ،پولیو و کووید) و تجویز ویتامین A در شهرستان خبر داد و افزود: از ابتدای آغاز کارزار واکسیناسیون تکمیلی (سرخک سرخجه ،پولیو و کووید) که از 10 دی ماه تا 23 دیماه انجام شد ، تعداد یک هزار و 759 نفر از اتباع غیر ایرانی در مناطق مختلف شهرستان‌ علیه بیماری سرخک سرخجه ،پولیو و کووید واکسینه شدند.
وی گفت : در پیش بینی اولیه گروه هدف برای واکسیناسیون پولیو تعداد 889 نفر بوده و برای واکسن سرخک و سرخچه 843 نفر که با تلاش نیروهای دلسوز و پرتلاش شبکه بهداشت و درمان در مناطق روستایی و دور از دسترس ، تعداد افراد واکسینه شده پولیو به 902 نفر معادل 101.46 درصد و تعداد افراد واکسینه شده بر علیه سرخک و سرخچه به 857 نفر معادل 101.66 درصد رسید .
دکتر علیمراد مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان در ادامه افزود : مرحله دوم طرح که عمده فعالیت آن بر بیماریابی سل در افراد بالای 12 سال و افراد جامانده از واکسیناسیون مرحله اول متمرکز است از ابتدای بهمن ماه سال جاری تا پایان فروردین ماه 1402 ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار