تابناک هرمزگان// با تلاش همه جانبه پلیس آگاهی استان باند فروشندگان غیر قانونی اراضی ملی و دولتی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 11 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت : مامورين پلیس آگاهی استان پس از كسب اطلاع واصله مبني براينكه افرادی با استفاده از اسناد جعلی اقدام به فروش زمين هايي متعلق به اداره كل راه و شهرسازي استان کرده اند موضوع را در دستور کار قرار دادند .
وی افزود : کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پلیس آگاهی بلافاصله با اخذ مجوز قضايي با هدايت عملياتي ريس پليس آگاهي استان با هدف جلوگيري از متواري شدن متهمان ضمن مسدود نمودن كليه حساب آنان ،در يك اقدام ضربتي متهمان را دستگير و در بازرسی از منازل و مخفیگاه آنان تعدادی اوراق واسناد جعل شده شامل برگ واگذاري اداره كل راه و شهرسازي كشف و ضبط کردند.
سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت : متهمان در بازجویی های فنی بعمل آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابي معترف شدند كه با برگ واگذاري جعل شده زمين را به شخصي به هويت معلوم به مبلغ 36 ميليارد ریال فروخته و بين يكديگر تقسيم کرده اند .
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به قضايي معرفی وبا صدور قرار روانه زندان شدند و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد .

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار