كناري نژاد، عضو شورای شهر بندرعباس مطرح كرد
تابناک هرمزگان// ریيس كميسيون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از تصويب طرح ساماندهي كارگران و استادكاران روزمزد در شهر بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ 07 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// احمد كناري نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر بندرعباس با پیشنهاد کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری، طرح ساماندهی کارگران فصلی و استادكاران روزمزد مصوب شد
وی افزود: با اجرایی شدن اين طرح توسط شهرداری بندرعباس، تمامی كارگران فصلی و روزمزد شهر پس از ثبت‌نام، در مكان‌های ايجاد شده و مشخص ساماندهی می‌شوند.
این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان كرد: ايستگاهای دائمی جهت استقرار جامعه هدف، در مرحله اول بايد توسط شهرداری جانمايی و احداث شود و پس از آن، در مرحله دوم بر اساس نوع شغل، حرفه و مهارت فرد، بحث ساماندهی و استقرار كارگر و استاد كار پيگيری خواهد شد.
ريس كميسيون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس ايجاد اين بستر را امری واجب و ضروری برای شهر بندرعباس دانست و گفت: با توجه به اينكه شهر بندر عباس شهر مهاجر پذير دائمی و فصلي است و كارگران از نقاط مخخلف كشور برای اشتغال به اين شهر مراجعه مي‌كنند، اين طرح می‌تواند دغدغه اشتغال بخش زيادی از كارگران را به شكل منظمی حل کرده و چرخه فعاليت آنها را در مسير درست و صحيح هدايت كند.
وی خاطر نشان كرد: دستگاه‌های مرتبط با حوزه اشتغال، امنيت شغلی و تامين سلامت شهروندان و كارگران می‌توانند در اجرایی شدن اين طرح شهرداری را همراهی نمايند چرا كه طرح ارايه شده از منظر اجتماعی و فرهنگی كمك زيادی به رفع مشكلات اين قشر از جامعه می‌كند و وضعيت نامشخص آن‌ها را سر و سامان خواهد داد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار