تابناک هرمزگان// آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای " گمبرون شهر" با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، فاطمه جراره رئیس و یعقوب دبیری نژاد و عیسی عباسی اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و مریم پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس و خبرنگاران حوزه شهرداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 06 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// شهردار بندرعباس در این مراسم با بیان اینکه تقويت حوزه خبر و رسانه شهرداری با ارتباطات گسترده اتفاق می افتد، تصریح کرد: جشنواره رسانه ای گمبرون شهر با هدف تقويت حوزه رسانه و خبر شهر و شهروند برگزار شد كه انتظار داريم اصحاب رسانه وفرهنگ در بحث اطلاع رسانی، تحليل، پژوهش و نقد منصفانه ما را همراهی كنند.
مهدی نوبانی گفت: آشنایی با ظرفیت‌ها و استعدادهای درخشان در رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در توسعه شهر از اهداف برگزاری این جشنواره است.
نوبانی افزود: ما معتقديم كه رسانه ها می توانند در مديريت شهری بسيار اثر گذار باشند و تلاش كرده ايم ارتباط خوبی با رسانه ها داشته باشيم و اميدواريم كه برگزاری اين جشنواره فتح بابی برای برقراری ارتباطات عميق تر با رسانه ها باشد.
این مقام مسئول بیان کرد: جشنواره در بخشهای گزارش، مصاحبه، تيتر يادداشت، شهر خلاق، شهردوستدار كودك، و خبر برگزار شد که آثار زیادی به جشنواره ارسال شد و پس بررسی های داوران جشنواره، برگزيدگان آن مشخص شدند.
نوبانی گفت: از نظر ما همه كسانی كه كار اطلاع رسانی را انجام می دهند برنده هستند اما رقابت و مسابقه خاصيتش اين است كه بايد انتخاب و قضاوت شكل بگيرد امیدواریم با همکاری و همراهی اصحاب رسانی بتوانیم شاهد توسعه شهر بندرعباس باشیم.
فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این جلسه گفت: تعامل و همکاری رسانه ها با مجموعه شهرداری قابل تقدیر است و رسانه ها می توانند با انتقادات،پیشنهادات و نظرات سازنده خود به مجموعه شهرداری در حوزه های مختلف کمک کنند.
مریم پاسالار دبیر جشنواره گمبرون شهر اظهار کرد: با هدف ایجاد رقابت مثبت و افزایش مشارکت رسانه‌ها پیرامون اخبار شهرداری بندرعباس و استفاده از ظرفیت‌های موجود در رسانه‌ها در توسعه شهر بندرعباس نخستین جشنواره رسانه‌ای گمبرون شهر برگزار شده است.
پاسالار افزود: این جشنواره با موضوعاتی همچون محیط زیست، عمران و آبادانی، شهر هوشمند و الکترونیک، هویت و کالبد شهری، فرهنگ شهروندی در دو بخش اصلی و ویژه برگزار شد.
پاسالار ادامه داد: بخش‌های اصلی جشنواره شامل خبر، تیتر مصاحبه، گزارش خبری (تحلیلی)، یادداشت، گزارش تصویری (عکس، انیمیشن، اینفوگرافی) و بخش ویژه نیز شامل دوستدار کودک و شهر خلاق، استاندارسازی فضای پارک‌ها و احداث پارک کودک و مادر بود که 88 اثر با بیش از 30 شرکت کننده به این جشنواره ارسال گردید و از بین آثار ارسالی به جشنواره 18 اثر برگزیده شد و در بخش فیلم و عکس نیز اثری ارسال نشده بود.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس در پایان بیان کرد: امیدواریم با همراهی رسانه ها بتوانیم شاهد عمران، آبادانی و پیشرفت شهر بندرعباس باشیم.
بیانیه هیئت داوران نخستین جشنواره رسانه ای گمبرون شهر شهرداری بندرعباس
بنام خداوند جان و جهان آفرین
الحمدلله رب العالمین
رسالت لوح و قلم از ازل تا ابد بر مدار و قرار آفرینش ساختن سرودن با واژگان ناب صدیق و شریف بوده است. آن زمان که نقش نگاشتن و نوشتن بر صفحه ی روزگار نقش آفرینی می کند و پرده کنار می رود و آگاهی و نورانیت، فهم ودانستن نمایان می شود تکاپو، رشد، تحول و تحرک در متن و بطن جامعه جاری و ساری می شود.
نخستین جشنواره رسانه ای گمبرون شهر سرآغاز یک اتفاق است که به معنای واقعی برای کاشتن نهال اطلاع رسانی مفید و کافی در حوزه شهر و شهروندان رقم خورده است.
خبرنگاران، مدیران، مسئولین و سردبیران شریف و صدیق رسانه های هرمزگان با حضور شورانگیز خود چراغ این رویداد را روشن نمودند. هیئت داوران نخستین جشنواره گمبرون شهر از تلاش صادقانه اصحاب رسانه تقدیر و تشکر می نماید.
فصل رویش و پویش نگارندگان عشق با قلم صداقت و رفاقت و نهایت برگستره ی فرهنگ ناب شهر شورو شرجی بندرعباس یا بندرعباسی رقم خورد.
سپاس به مهروزی که طراوت و تناسب و تحول از حضور رسانه ها در شهر شور انگیز خواهد شد.
هیئت داوران نخستین جشنواره رسانه ای گمبرون شهر با تشکر از حضور اساتید، برجستگان، بزرگان و صاحب نظران حوزه رسانه و خبر استان هرمزگان و شهر بندرعباس تنها مسیر عشق را نشانه نوید بخش توسعه و پیشرفت و آبادانی می داند. آنجا که عشق به رویاندن نهال دلسوزی و وجدان قدم بگذارد لوح و قلم می توانند جریان زندگی را متحول نمایند.
آمین گویان امیدوارانه و خالصانه جریان زندگی را در شریان های حیاتی شهر به جوش و خروش آوردید.
سپاس بیکران نثار روح پاک و بلندتان
هیئت داوران جشنواره رسانه ای گمبرون شهر
کوروش سلمانی دهبارز- صدیقه باوقار زعیمی
آذر ماه 1401

جشنواره رسانه ای گمبرون شهر

آراء هیئت داوران نخستین جشنواره رسانه ای گمبرون شهرشهرداری بندرعباس:
بخش یادداشت:
**جایزه نقدی و لوح تقدیر رتبه سوم بصورت مشترک آقای کاظم گلخنی از روزنامه ندای هرمزگان و خانم شهین صادقی از پایگاه خبری کلمه نیوز
** جایزه نقدی و لوح تقدیر رتبه دوم آقای غلامحسین عطایی از هفته نامه ندای جوان
** جایزه نقدی و لوح تقدیر رتبه اول آقای غلامعباس شمس الدینی از تجارت جنوب
بخش خبر:
** جایزه نقدی و لوح تقدیر رتبه سوم خانم سوسن قتالی از هفته نامه فداغ
** جایزه نقدی و لوح تقدیر رتبه دوم خانم مرضیه دشتی از روزنامه ندای هرمزگان
** جایزه نقدی و لوح تقدیر رتبه اول آقای پدرام مجیدی از هفته نامه دلفین
بخش مصاحبه:
** جایزه نقدی و لوح تقدیر رتبه سوم خانم سمانه کمالی باغستانی از خبرگزاری ایمنا
** جایزه نقدی و لوح تقدیر رتبه دوم خانم زهرا شاکرمی از هفته نامه دلفین
** جایزه نقدی و لوح تقدیر رتبه اول خانم آنا رام از روزنامه صبح ساحل
بخش گزارش:
** جایزه نقدی و لوح تقدیر رتبه سوم خانم مهری محمود آبادی ازهفته نامه نگاه روز
** جایزه نقدی و لوح تقدیر رتبه دوم خانم هدی عطایی از روزنامه ندای هرمزگان
** جایزه نقدی و لوح تقدیر رتبه اول آقای علی اکسیر از هفته نامه تیدر
بخش تیتر:
** جایزه نقدی و لوح تقدیر رتبه سوم خانم آنا رام از روزنامه صبح ساحل
** جایزه نقدی و لوح تقدیر رتبه دوم خانم جمیله دبیری نیا از پایگاه خبری صبح دریا نیوز
** جایزه نقدی و لوح تقدیر رتبه اول آقای محمودرئیسی از روزنامه صبح ساحل
در بخش ویژه (شهر دوستدار کودک)
** جایزه نقدی و لوح تقدیر خانم مریم منصف از روزنامه دریا رتبه برتر
** جایزه نقدی و لوح تقدیر خانم سمانه کمالی باغستانی از خبرگزاری ایمنا رتبه برتر

انتهای پیام//

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار