تابناک هرمزگان// رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بزرگترین محموله مواد مخدر از نوع هروئین طی ۱۰ سال اخیر در این استان به میزان ۹۶۲ کیلوگرم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴ 30 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// ، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهارداشت: پس از رصد تحرکات عناصر عمده و قاچاقچیان کلان مواد مخدر در شرق استان، مأموران انتظامی شهرستان جاسک از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیون متعلق به سوداگران مرگ باخبر شدند و عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

مجتبی قهرمانی در ادامه افزود: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جاسک، مأموران انتظامی با پشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، کامیون مورد نظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آن در بازرسی به عمل آمده، 962 کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین را که به صورت کاملا ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط نمودند که بنابر اعلام ضابطین این میزان کشفیات در 10 سال گذشته در سطح استان هرمزگان بی سابقه است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان یادآور شد: در همین رابطه یک نفر متهم دستگیر شده است که با قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می برد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از تلاش های فرمانده انتظامی استان و پرسنل فراجا، تأکید کرد: خوشبختانه با اقدامات ویژه دستگاه قضایی و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی محقق شده است.

انتهای پیام//

برچسب ها: هروئین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار