نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:
تابناک هرمزگان//  نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: «شهیده فاطمه نیک» که هشت شهید را در دامان خود پرورش داده؛ در واقع به عنوان یک نماد برای هر زن و مرد مسلمانی است که می‌تواند همان نقشی را ایفا کند که ما در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی بدنبال آن هستیم.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ 30 November 2022
 

به گزارش تابناک از هرمزگان//حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در همایش بین‌المللی «مادران فاطمی، تربیت حسینی، تمدن نوین اسلامی» اظهار داشت: شهیده فاطمه نیک شاید برای جوانان و مردم استان هرمزگان نامی ناآشنا باشد اما این شخصیت والا، هشت شهید را تقدیم اسلام کرد و خود نیز به خیل قافله عظیم شهدا پیوست.

وی بیان داشت: امروز مفتخریم که استان هرمزگان به عنوان استانی که پذیرای یکهزار و ۵۰۰ شهید عظیم و شان در دامان خود پرورید و تحویل انقلاب اسلامی کرده که باید بتوانیم هر یک از این شهدا را به عنوان یک نماد به جامعه معرفی کنیم.

امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: امروز ما در مسیر یک تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کنیم که فرهنگ ایثار و شهادت، اساسی‌ترین نرم افزاری است که ما می‌توانیم در راستای تحقق این امر مورد استفاده قرار دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه پویایی و حیات می‎بخشد و امروز حیات ملت و جامعه ما به حیات شهید گره خورده است و این تعبیری بوده که قران کریم از شهدا به ما معرفی کرده است.

همایش بین‌المللی «مادران فاطمی، تربیت حسینی، تمدن نوین اسلامی» امروز چهارشنبه نهم آذرماه با هدف تبیین چگونگی الگوگیری مادر مسلمان از سیره اهل‌بیت (ع) و شهدای زن در تحقق تمدن نوین اسلامی، آشنایی زنان متفکر و نخبه و مسلمان جهان با یکدیگر و ایجاد تفاهم بیشتر میان آنها در زمینه راهکارهای الگوگیری از سبک زندگی اهل‌بیت علیهم السلام و شهدا در تربیت نسل تمدن ساز و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل زنان فعال، متفکر، نخبه و مسلمان جهان در ترویج سبک زندگی فاطمی در بندرعباس در حال برگزاری است.

انتهای پیام//

برچسب ها: فاطمه نیک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار