رئیس قرارگاه مواسات و همدلی هرمزگان:
تابناک- رئیس قرارگاه مواسات و همدلی هرمزگان گفت: از ابتدای رزمایش مواسات و همدلی یک میلیون و ۲۳۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار هرمزگانی توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۶۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷ 29 September 2022

به گزارش تابناک از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده اظهار کرد: قرارگاه مواسات و همدلی که به فرمان رهبر معظم انقلاب شروع شد یک شجره طیبه‌ی پر برکتی است که کاشته شده است و باید کمک کرد این درخت روز به روز تنومندتر شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مردمی را می‌توان به این قرارگاه اضافه کرد، گفت: باید از مناسبت‌های خاص شامل؛ شروع مدارس، اعیاد ملی_مذهبی و عید نوروز برای بکار گیری این ظرفیت در خدمت مردم استفاده کرد.

حجت الاسلام عبادی زاده افزود: مردم و دستگاه‌های هلال احمر، صدا و سیما، بسیج، سپاه پاسداران، کمیته امداد، صنایع هرمزگان، بهزیستی و همه دستگاه‌های استان نقش مهمی در برپایی این قرارگاه داشتند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز گفت: در این رزمایش ۵ هزار بسته لوازم التحریر نیز به ارزش هر بسته یک میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند هرمزگانی در حال توزیع است.

سردار اباذر سالاری افزود: در راستای ترویج ازدواج آسان همچنین ۵۰۰ سری جهیزیه در قالب طرح مواسات و همدلی آماده شده است و در اعیاد ربیع بین افراد کمتر برخوردار توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله بیست و هفتم رزمایش مواسات و همدلی ۳۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های کمتر برخوردار استان در حال توزیع است، اظهار کرد: این بسته‌ها شامل؛ برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات، رب گوجه و خرما به ارزش هر بسته یک میلیون تومان است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: فرماندهان نواحی سپاه پاسداران شهرستان‌ها در سراسر هرمزگان بسته‌ها را بین افراد کم برخوردار توزیع می‌کنند.

انتهای پیام//

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار