هواشناسی هرمزگان:
تابناک- کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: دامنه فعالیت سامانه فصلی مونسون طی روزهای آینده علاوه بر ارتفاعات شمالی و شرقی استان به ارتفاعات غربی و مرکزی نیز کشیده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷ 28 September 2022

به گزارش تابناک از بندرعباس، مرضیه سی سی پور اظهار کرد: امروز آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، هوا همراه با مه رقیق و غبار محلی خواهد بود و طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب نیز در ارتفاعات استان رشد ابر، رگبار پراکنده باران و رعد وبرق پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: دامنه فعالیت سامانه فصلی مونسون و بارش‌های رگباری طی روزهای آینده علاوه بر ارتفاعات شمالی و شرقی به ارتفاعات غربی (بستک) و مرکزی استان نیز کشیده می‌شود.

سی سی پور اضافه کرد: در مناطق دریایی استان در مقایسه با روزهای گذشته از میزان شدت باد جنوب شرقی کاسته شده است و طی امروز در بنادر غربی استان افزایش سرعت باد شمال غربی در محدوده ۳۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از صبح فردا پنجشنبه افزایش سرعت باد جنوب شرقی سبب متلاطم شدن دریای عمان و تنگه هرمز خواهد شد، خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی نیز در برخی نقاط استان کاهش ۱ تا ۲ درجه‌ای دمای بیشینه رخ می‌دهد.

انتهای پیام// 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار