سرمربی تیم بسکتبال مردان فولاد هرمزگان:
تابناک_سرمربی تیم بسکتبال مردان فولاد هرمزگان گروه این تیم در مسابقات لیگ یک حرفه ای کشور را سخت ارزیابی کرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱ 28 September 2022

به گزارش تابناک از بندرعباس، ناصر عباس زاده اظهار کرد: تمرینات تیم بسکتبال فولاد هرمزگان جهت حضور در رقابت های لیگ یک حرفه ای کشور از روز یکشنبه سوم مهرماه بصورت رسمی آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم با حمایت شرکت فولاد هرمزگان به صورت منظم برنامه تمرینی خود را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه تیم فولاد در گروه سختی قرار گرفته است و راه دشواری در پیش داریم، اظهار کرد: میانگین سنی تیم فولاد هرمزگان با حضور بازیکنان جوانان بسیار پایین و به نوعی یکی از تیم های جوان مسابقات را تشکیل می دهیم.

عباس زاده با اشاره به اینکه با تمامی این توصیفات سعی و تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا بهترین عملکرد را از خود بر جای بگذاریم، عنوان کرد: تیم فولاد هرمزگان نخستین تجربه خود را در لیگ یک طی می کند و به طور حتم کار سختی در پیش دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته قهرمان مسابقات لیگ دسته دوم شدیم اما شرایط لیگ یک با لیگ دسته دوم متفاوت است، خاطرنشان کرد:  امسال ۴ تیم از لیگ برتر انصراف دادن و بازیکنان جدا شده به لیگ یک آمده اند و همین امر شرایط و رقابت را در  لیگ یک نسبت به فصل گذشته سخت کرده است.

سرمربی تیم بسکتبال مردان فولاد هرمزگان در پایان گفت: در ورزش هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و برای پیروزی می جنگیم تا پتانسیل ورزش هرمزگان را به رخ بکشانیم.

مسابقات لیگ دسته یک از ۲۶ مهرماه با حضور ۲۱ تیم در دو گروه برگزار خواهد شد که فولاد هرمزگان در گروه نخست مسابقات با تیم های میهن تهران، مهرام، آینده سازان تهران، کاله مازندران، آورتا ساری، پایش پارت شاهرود، کاردو کرمانشاه، گلنور اصفهان، نفت امیدیه، گل گهرسیرجان همگروه است.

انتهای پیام//

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار